Oglas

Prodaja automobila i dalje zaostaje za 2018., vodećim kompanijama smanjena dobit

author
HINA
05. pro. 2019. 08:20
>
08:23
aerial-aerial-photography-aerial-shot-2402235
Pexels / ilustracija | Pexels / ilustracija

Dobit vodećih automobilskih kompanija snažno je poskočila u trećem tromjesečju, ali to nije bilo dovoljno da se nadoknadi slabi rezultat iz prve polovine godine, pokazala je studija savjetodavne kuće Ernst and Young (EY).

Oglas

Operativna je dobit proizvođača automobila u trećem tromjesečju porasla 16 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, objavio je Ernst and Young u srijedu. No, u prvih devet ovogodišnjih mjeseci manja je 11,5 posto nego u prvih devet mjeseci 2018.

Prodaja automobila i dalje zaostaje za prošlogodišnjem, iako je razlika donekle ublažena zahvaljujući povećanoj prodaji skupljih vozila.

"Okretanje kupaca većim i skupljim automobilima trenutno ublažava posljedice pada prodaje automobila i generira veću dobit", tumači analitičar EY-a Peter Fuss.

"No, srednjoročno će to predstavljati problem, budući da će autokompanije sve teže pratiti strožu regulativu o ugljičnom dioksidu“, dodao je.

Prema analizi EY-a, najprofitabilnija je u trećem tromjesečju bila japanska Toyota, koja je prodala i najviše automobila, ostvarila najveće prihode i najveću operativnu dobit.

U stopu je slijedi BMW. Među njemačkim je proizvođačima Volkswagen na četvrtom, a Daimler na sedmom mjestu, navodi dpa.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama