Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi prvu ovogodišnju brend kampanju koja će se na 16 ključnih tržišta, u različitim vremenskim razdobljima, provoditi sve do kraja srpnja, izvijestili su u ponedjeljak iz Glavnog ureda HTZ-a.
Osnovni cilj brend kampanje daljnji je rast prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije bogate ponude tako da su u fokusu kampanje najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi poput sunca i mora, eno-gastronomije, aktivnog turizma, nautike i kulture, ističe se u priopćenju.
Tržišta na kojima se provodi prva ovogodišnja brend kampanja su Njemačka, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Velika Britanija, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Švedska, Belgija, Norveška, Rusija, Ukrajina, Slovačka i Španjolska.
Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se putem online i offline kanala, odnosno u sklopu televizijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter te kanala na YouTubeu.
“Snaga hrvatskog turističkog brenda unazad nekoliko godina ostvaruje kontinuirani rast, čime je naša zemlja sve prepoznatljivija kao raznolika i kvalitetna turistička destinacija. S ciljem zadržavanja pozitivnih trendova kreirali smo brend kampanju koja je pomno isplanirana jer prati preferencije svakog od 16 odabranih tržišta”, ističe u priopćenju direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Cilj gostima ponuditi ono što traže, a Staničić je uspješnost tog plana potkrijepio preliminarnim rezultatima posljednjeg TOMAS istraživanja, prema kojima raste stupanj zadovoljstva gostiju većinom elemenata ponude, posebice gostoljubivošću domaćina, pješačkim i biciklističkim stazama, prezentacijom kulturne baštine, kvalitetom informacija u destinaciji, ali i raznolikošću manifestacija te gastronomskom ponudom.
HTZ će tijekom 2020. godine provoditi četiri glavne promotivne kampanje, odnosno dvije kampanje za promociju pred i posezone te dvije brend kampanje. Produkcija i provedba kampanja provodi se po tržištima prema definiranim medija planovima te smjernicama postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta.
Uz glavne kampanje HTZ-a, u 2020. godini provodit će se i kampanje za promociju poslovnog i nautičkog turizma, adventa te kampanja namijenjena domaćem tržištu kojom se posebno želi potaknuti domaći turistički promet u razdobljima pred i posezone.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.