PR menadžerica berlinskog ITB-a Julie Sonnemann kaže za Hinu da će se ta najveća svjetska turistička burza održati prema planu, od 4. do 8. ožujka, te da su izložbeni prostori rezervirani i da neće biti otkazivanja ni smanjenja aktivnosti zbog koronavirusa, kojemu se ipak posvećuje nužna pozornost.
“Velik broj kineskih štandova vodi osoblje iz Europe i Njemačke, što također utječe na to da nije bilo otkazivanja, a i udjel izlagača iz Kine na ITB-u je vrlo nizak, tek 0,3 posto. Ne očekujemo daljnja otkazivanja“, kaže Julie Sonnemann.
Napominje da je postotak posjetitelja iz Kine manji od broja njihovih izlagača, samo 0,02 posto od ukupno 160 tisuća koliko ih je na ITB-u bilo lani.
Moguće je da ih ove godine bude i manje jer su i letovi iz Kine i za Kinu otkazani do kraja ožujka, dodaje.
Napominje da su ipak pripremljene preventivne mjere, uključujući više osoblja koje govori engleski jezik te dodatne medicinske službe sa stručnjacima i osobama koje pružaju prvu pomoć.
“Sanitarni prostori će se češće čistiti i dezinficirati, a u njima će biti i natpisi s preporukama za češće pranje i dezinficiranje ruku. Ne preporuča se rukovanje, a onima koji se osjećaju loše ili im je muka, da ostanu kod kuće”, iznosi Sonnemann.
Osim u sanitarnim čvorovima, sredstava za dezinficiranje/čišćenje ruku u posebnim dozatorima bit će i na svim ulazima na sajam.
“Sigurnost posjetitelja i izlagača najveći nam je prioritet i situaciju shvaćamo vrlo ozbiljno. I dalje smo u stalnom kontaktu s javno-zdravstvenim tijelima i poduzimat ćemo sve preporučene mjere budu li potrebne“, zaključuje Sonnemann.
ITB Berlin je najveća svjetska turistička burza i jedna od najvećih izložbi na prostorima Messe-a Berlin. Ove se godine očekuje oko deset tisuća izlagača iz više od 180 zemalja.
Kada se broju od 160 tisuća posjetitelja doda osoblje na štandovima i samo osoblje na sajmu, prema grubim procjenama dolazi se do više od 500 tisuća ljudi koji se nalaze u prostorima sajma za vrijeme ITB-a.
#related-news_0
Među izlagačima će i ove godine biti i hrvatski, na čelu sa Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) na čijem će štandu biti još 30-ak domaćih turističkih tvrtki i zajednica, kao i klasteri i prijevoznici. Tu su i izlagači koji nastupaju samostalno, kao i oni koji se pridružuju partnerskim stranim tvrtkama.
ITB tradicionalno posjećuje velik broj turističkih profesionalaca, profesora s turističkih i srodnih fakulteta, studenata i drugih. Ove se godine iznimno pojačava nastup izlagača s Bliskog istoka, a stvorena je i lista čekanja za segment putničke tehnologije.
“Naše potpuno rezervirane hale dokaz su da je i u doba otkazivanja letova, prekomjernog turizma, klimatskih promjena i koronavirusa, ITB Berlin još uvijek središnja točka turističke industrije i zrači međunarodnom aurom. To je i dokaz da je za globalnu turističku industriju još uvijek jako važno sresti se ‘licem u lice’“, ocjena je direktora ITB Berlin David Ruetza.
Slogan ovogodišnjeg ITB-a je “Pametni turizam za budućnost”.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.