Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) u stalnom je kontaktu s turističkom industrijom Zagreba i kriznim stožerom civilne zaštite, čije informacije i upute prati i koje za sada nisu da se zbog situacije s koronavirusom otkazuju velika događanja, kazala je u ponedjeljak direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld.
“U stalnom smo kontaktu sa kriznim stožerom civilne zaštite, pratimo što institucije govore i informiraju, kao i sa Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) te Ministarstvom turizma i Ministarstvom zdravstva, ali i sa turističkom industrijom Zagreba”, kazala je Bienenfeld nakon najavne konferencije za medije Međunarodnog turističkog sajma Place2Go koji se treba održati od 13. do 15. ožujka u zagrebačkoj Areni.
Naglašavajući kako veseli što će se taj sajam održati, kao i, kako kaže, sjajni Međunarodni festival dokumentarnog filma ZagrebDox od 15. do 22. ožujka, te u nadi da će tako i ostati, Bienenfeld vjeruje da će se moći održati i četvrti po redu Festival svjetla Zagreb od 18. do 22. ožujka, kojim se najavljuje proljeće, a TZGZ jaču sezonu s više manifestacija, pogotovo na otvorenom.
“I oko Festivala svjetla smo, kao i oko naših drugih aktivnosti u stalnom kontaktu sa stožerom i pratimo njihove upute. Bude li potrebno, pravodobno ćemo reagirati po pitanju tog festivala, koji je u organizaciji TZGZ-a i partnera u prva tri izdanja privukao i brojnu domaću i stranu publiku, donoseći Zagrebu i dobar turistički promet”, kazala je direktorica TZGZ-a.
U veljači pad dolazaka turista u Zagreb
Bienenfeld iznosi i prve podatke o fizičkom turističkom prometu u veljači, po kojima je turista došlo 6 posto manje nego u veljači 2019., dok je noćenja bilo 2 posto manje.
“Velik utjecaj na takav rezultat u veljači ima pad dolazaka od oko 60 posto turista iz Južne Koreje, što je važno i zadnjih godina stalno rastuće tržište u zagrebačkom turizmu. Također nas ne veseli, ali je potpuno razumljivo, pad sa tržišta SAD-a, odakle je u veljači u Zagreb došlo oko 40 posto manje turista”, otkriva prve podatke Bienenfeld.
Ipak, kada se gleda kumulativ, i siječanj i veljača, Zagreb je, kako ističe, u turističkom smislu u plusu, sa ukupno 2 posto više dolazaka turista i 5 posto više noćenja nego u prva dva mjeseca 2019., i to najviše zahvaljujući turistima iz Europe, kao i turistički odličnom siječnju zbog početka hrvatskog predsjedanja Vijećem EU-a.
Na pitanje što će biti s promotivnim aktivnostima za ovo doba godine, ističe da su za predviđene velike kampanje za zdravstveni turizam za Zagreb, kao i za ljetni dio godine “Summer tour” te ono što rade u suradnji s najvećim glazbenim festivalom u Zagrebu InMusicom u pripremama, i da to za sada ide dalje, a ovisno o informacijama od stožera prilagođavat će se situaciji.
“Svi smo u zagrebačkom i šire u turizmu u koordinaciji, surađujemo, a što se tiče promocije po sajmovima za sada još nije otkazan sajam u Parizu (Salon Mondial du tourism, od 12. do 15. ožujka), kao i neki drugi po Europi, pa će se u skladu sa situacijom na te sajmove ići ili ne”, zaključuje Bienenfeld.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.