Zbog izvanrednih okolnosti uzrokovanih pandemijom koronavirusa u svijetu i Republici Hrvatskoj, Croatia Airlines od 10. ožujka kontinuirano smanjuje planirani opseg reda letenja, izvijestili su danas iz te aviokompanije.
Nakon što je Stožer civilne zaštite donio Odluku o zabrani napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka u RH, Croatia Airlinesposljedično je obustavio sve letove unutar Hrvatske od 25. ožujka do 19. travnja ove godine. S početkom ljetnog reda letenja, koji vrijedi od jučer (29. ožujka) cjelokupni opseg letenja sveden je naobavljanje izravnih letova iz Zagreba u Frankfurt, Bruxelles, Amsterdam i London Heathrow kako bi se i dalje osigurala povezanost Republike Hrvatske s Europom i ostatkom svijeta, a istodobno omogućio povratak hrvatskih građana u domovinu te odlazak inozemnih državljana u njihove matične zemlje. Na taj način nacionalni avioprijevoznik pruža i dodatnu podršku zaštiti cjelokupnog javnozdravstvenog sustava u državi. Pritom je važno istaknuti da su moguće i dodatne ad hoc izmjene u već reduciranom planu letenja, ovisno o razvoju epidemiološkog stanja u Republici Hrvatskoj i inozemstvu te preporukama hrvatskih i svjetskih javnozdravstvenih vlasti.
Croatia Airlines i u ovim izvanrednim okolnostima prioritet daje putnicima, kojima su i nadalje dostupni telefonski brojevi Kontakt centra 072 – 500 505, 0800 – 7777 i (01) 6676 555 te email [email protected] Osim toga, na internetskim stranicama tvrtke www.croatiaairlines.hr redovito se objavljuju informacije o letovima koji se planiraju obaviti, kao i sve ostale važne informacije za putnike. Treba naglasiti da će svaki putnik i svaka zrakoplovna karta biti obrađeni u skladu s prilagođenim pravilima koja je tvrtka, kao znak dobre volje prema putnicima, donijela zbog epidemije koronavirusa. Osobito je važno napomenuti da svi putnici trebaju kontaktirati prodajna mjesta Croatia Airlinesa prije datuma planiranog putovanja, što je osnovni preduvjet za dogovor oko organizacije putovanja u razdoblju nakon smirivanja epidemije.
Zbog opsežnih i konstantnih promjena u redu letenja, obavijest putnicima o otkazivanju leta može stići sa zakašnjenjem te, u rijetkim slučajevima, izostati. Croatia Airlines stoga poziva putnike da navedene informacije prate i na kompanijskoj web stranici i da se o statusu svog leta informiraju neposredno prije putovanja, s obzirom na okolnosti, a kako bi osigurali sve potrebne informacije na vrijeme, poručuju iz kompanije.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.