Otok Lošinj u prvih osam mjeseci zabilježio je gotovo 60 posto lanjskih turističkih noćenja i 50 posto lanjskih dolazaka turista, što pokazuje da se i unatoč pandemiji, a uz pridržavanje mjera, može imati dobra turistička sezona, poručio je u utorak direktor malološinjske Turističke zajednice Dalibor Cvitković.
Lošinj je od početka otvaranja granica za turiste kao i otvaranja svojih turističkih kapaciteta bilježio solidne turističke rezultate, dok je s turističkom posjetom kroz ljeto bio stalno među prvih pet najposjećenijih odredišta te time i rijedak među otocima.
Po podacima Turističke zajednice Grada Malog Lošinja, u prvih osam mjeseci ove godine na Lošinju je zabilježeno ukupno 1,15 milijuna noćenja, što je 58 posto prošlogodišnjeg ostvarenja, a 131,5 tisuća dolazaka je na razini 50 posto.
Po vrstama smještaja, kampovi su u noćenjima na prvom mjestu, s udjelom u ukupnim noćenjima od 33 posto, a zatim slijedi obiteljski smještaj s udjelom u noćenjima od 22,6 posto, ostali ugostiteljski objekti za smještaj 11,4 posto, hoteli s gotovo 9 posto, itd.
Slovenci su među svim turistima u prvih osam mjeseci na tom otoku ostvarili najviše noćenja, u kojima imaju udjel od 34,1 posto, a slijede ih Nijemci (19,2 posto) i domaći turisti (18,2 posto), te potom Talijani (osam posto), Austrijanci (šest posto), Česi (3,5 posto ukupnih noćenja na Lošinju), itd.
Cvitković ističe kako su turisti ove godine odlučili duže boraviti na otoku, u prosjeku 8,8 dana, za razliku od lanjskih 7,6 dana po dolasku.
Dobrim rezultatima svakako je, dodaje, pridonio i kolovoz, tijekom kojeg je na Lošinju ostvareno 63,2 posto prošlogodišnjeg kolovoškog turističkog fizičkog prometa, i to s nešto više od 47 tisuća turista i 482 tisuće noćenja.
I u kolovozu najviše je noćenja bilo u kampovima, potom u privatnom smještaju, a slijede ugostiteljski objekti za smještaj te hoteli.
Slično kao i za osam mjeseci i u kolovozu su najviše noćenja ostvarili turisti iz Slovenije, potom Njemačke, Italije, Austrije, Češke i Poljske.
“Imamo dobar rezultat s obzirom na cjelokupnu situaciju, a i više od 130 tisuća turista koji su tijekom osam mjeseci došli na otok Lošinj ponašali su se najodgovornije. Oko epidemiološke situacije smo stalno komunicirali realno stanje kroz promotivne aktivnosti, a i na razini destinacije razrađen je protokol postupanja u slučaju sumnje na Covid-19”, ističe Cvitković.
Turiste, kaže, očekuju i u rujnu te posezoni pa i zbog akcije u sklopu kampanje “Lošinj-vaša otočna oaza” kojom se turistima nude pogodnosti u smještaju i prijevozu trajektom “ferry free”.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.