Širenje brenda za vrijeme krize, sasvim je jasno, donosi izazove i nove načine poslovanja. Gospodarski subjekti broje gubitke kao posljedicu lockdowna, a postavlja se pitanje na koji način nastaviti poslovanje, kako pristupiti ne samo klijentima, već i dobavljačima i potencijalnim i trenutnim poslovnim partnerima?
Sve više brinemo o domaćem tržištu, razmišljamo o njihovim potrebama, pojedincu i njihovoj sigurnosti, ali što je sa stranim poslovnim partnerima? Kako im se obratiti, kako ih potaknuti na akcije i djelovanje, kako steći povjerenje?
CARWIZ rent a car koji je do sada već tradicionalno svoju franšiznu mrežu predstavljao na nekim od najvećih svjetskih sajmova industrije putovanja – ITB sajmu u Berlinu i WTM sajmu u Londonu gdje je ostvarivao zavidne rezultate u obliku franšiznih partnerstva, uspostavio je nove načine komunikacije. Sve što se do nedavno održavalo licem u lice sada je postalo virtualno. S obzirom na fizičku distanciranost i virtualno povezivanje nužno je prilagoditi dijalog, sastanke i sajmove, novim uvjetima, ali i održati emotivnu povezanost s tržištem.
Iako se pred Carwizom kao i svim gospodarskim subjektima, a prije svega onima koji posluju unutar industrije putovanja nalazi izazovna i teška godina, Carwiz je dokazao da je nastavak širenja poslovanja težak ali moguć – i to novim franšiznim partnerstvom na Cipru i širenjem franšizne mreže na istočno Sredozemlje. Carwiz sklapa partnerstvo s Leos Groups of Companies koja posluje od 1983. godine čija je misija biti najprofesionalnija tvrtka za najam vozila na Cipru nudeći potpunu uslugu i razvijati odnose s kupcima i dobavljačima temeljene na povjerenju i iskrenosti.
Njihova snaga brenda savršeno se uklapa u misiju i viziju Carwiza čak i za vrijeme krize budući da novi franšizni partner posluje u svakom većem gradu na Cipru uključujući i poslovnicu u zračnoj luci Larnaca.
Na pitanje kako diljem svijeta stjecati povjerenje koje rezultira partnerstvom i globalnim širenjem u trenutcima kada se svijet sve više zatvara i svaka država i poslovanje se usredotočuju na domaće tržište, konkretan odgovor svojim primjerom dali su iz Carwiza.
„Vrlo je važna promjena načina poslovanja, edukacija i zadržavanje jasnog smjera poslovanja. Za poslovanje u krizi važno je uspostaviti stabilnost i učinkovitost poslovanja, prilagoditi uslugu i ponudu, te zadovoljiti nove potrebe i želje klijenata. Najviše odgovornosti je zasigurno na prodajnim timovima ali vrlo je važno razmisliti kako reorganizirati cjelokupno poslovanje kako bi ono kratkoročno ali i dugoročno zadržalo svoju uspješnost s obzirom na neizvjesnost koju nam kriza donosi“, kažu u Carwizu.
Iako još ne znamo dugotrajne posljedice krize uzrokovane koronavirusom jedno je sigurno – poslovanje je nužno prilagoditi, prigrliti nove načine poslovanja i pripremiti tvrtku na krizno poslovanje.
Svaki autentičan brend, a Carwiz to zasigurno je, koji brine o svojim klijentima i poslovnim partnerima može održati snagu brenda u krizi, naravno pod uvjetom da reagira brzo, prihvaća promijene i iza sebe ima pravi tim ljudi koji prate trendove i prihvaćaju promjene.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.