Europska punionica američkog prehrambenog diva Coca-Cola HBC preliminarno je u srijedu izvijestila o blažem padu prihoda u trećem tromjesečju zahvaljujući oporavku potražnje u restoranima nakon ljetnog ublažavanja protupandemijskih mjera.
U razdoblju od srpnja do rujna neto prihodi kompanije koja puni i prodaje Coca-Colu u 28 zemalja pali su 6,7 posto, na 1,83 milijarde eura.
U prvoj polovini godine potonuli su 15,5 posto.
Prodaja pića namijenjenih potrošnji kod kuće, koja generira gotovo 60 posto HBC-ovog prihoda, porasla je četiri do šest posto.
Oporavila se i prodaja pića namijenjenih konzumaciji u restoranima i ostalim ugostiteljskim objektima, uz jednoznamenkastu stopu pada u trećem tromjesečju. U vrijeme proljetnog zatvaranja potonula je 70 do 90 posto, te 25 do 50 posto u svibnju i lipnju.
HBC je smanjio troškove kako bi ublažio udar pandemije, a financijski direktor Michalis Imellos kazao je da će “dobar udio” od ušteđenih 120 milijuna eura trajno zauzeti mjesto u njihovim izvješćima, s obzirom na promjenu u radu ureda.
Glavni izvršni direktor Coca-Cola HBC-a Zoran Bogdanović najavio je pak za Reuters veći budžet za marketing u 2021. godini jer očekuju “neku novu normalu”.
“Aktivirat ćemo Uskrs, Europsko nogometno prvenstvo, koji je s ove godine prebačeno na 2021., a nadamo se i da će se u trećem tromjesečju održati i Olimpijske igre, prema onome što trenutno možemo procijeniti”, rekao je Bogdanović.
Mnoga sportska i kulturna događanja ukinuta su ove godine zbog pandemije Covida-19, ali ovotjedna objava američkog Pfizera i njemačkog BioNTecha o 90-postotnoj učinkovitosti njihovog eksperimentalnog cjepiva, prema prvim rezultatima, probudila je nadu, podsjeća Reuters.
Coca-Cola posjeduje 23,2 udjela u Coca-Coli HBC, navodi Reuters podatke Refinitiva.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.