Američki ogranak Deutsche Telekoma T-Mobile pristao je platiti 19,5 milijuna dolara kako bi regulator obustavio istragu koja je trebala utvrditi zašto su hitne službe 12 sati bile nedostupne za pozive tisuća Amerikanaca.
Komunikacije su prekinute 15. lipnja 2020. godine zbog problema u optičkoj vezi u mreži T-Mobila koji je dovelo do zagušenja, a kompanija ga nije uspjela riješiti daljinskim pristupom.
Prema američkom regulatoru za komunikacije, gotovo 23 tisuća poziva nije uopće uspostavljeno, a još 20 tisuća nije uključivalo podatke za povratni poziv. FCC je priopćio da “ne može precizno utvrditi ukupan broj neuspjelih poziva”.
Regulator je pokrenuo istragu u prosincu prošle godine, koja je pokazala da su prekid izazvali kvar na optičkoj vezi na mreži, greška na usmjeravanju poziva i dvije greške u softveru.
T-Mobile je u okviru nagodbe pristao platiti 19,5 milijuna dolara i obavezao se poboljšati komunikaciju s hitnim službama preko pozivnog centra.
“Svjesni smo da su pouzdane komunikacije presudne za očuvanje javne sigurnosti i tu odgovornost shvaćamo vrlo ozbiljno’, stoji u priopćenju T-Mobilea.
‘Ugradili smo otpornost u naše sustave za hitne slučajeve kako bismo se pobrinuli da naši elementi za pozive na broj 911 budu na raspolaganju kad se ukaže potreba”, poručili su iz kompanije.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!