Tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj 2020./2021. godini koja je završila u rujnu, ostvarila je ukupan promet od 2,36 milijardi kuna, što je 4,47 posto više u odnosu na godinu ranije i neto dobit od 67,5 milijuna kuna, istaknuo je u četvrtak na konferenciji za novinare te tvrtke.
Usporedbe radi, lani je ta kompanija poslovala s neto dobiti od 39,86 milijuna kuna.
“U protekloj poslovnoj godini dm je uložio 67,5 milijuna kuna u modernizaciju 14 prodavaonica, otvorenje pet prodavaonica i sedam specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda te u širenje ponude i razvoj usluga u dm online shopu”, istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić.
Najavio je da će u poslovnoj 2021./2022. godini dm uložiti još 73 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i modernizaciju prodavaonica te razvoj asortimana i dm online shopa. Obnovit će i modernizirati, kako je naveo, 15 trgovina te će se širiti ponuda u on-line shopu.
Mrakužić je rekao i kako trenutačno nemaju problema sa isporukom robe od svojih dobavljača. “Trenutno, na svu sreću, imamo vrlo stabilnu opskrbu i popunjenost polica je izuzetno dobra i za sad ne osjećamo neke poremećaju, kazao je.
U prvoj godini poslovanja, dm on-line shop, kako je navedeno, svaki mjesec je posjetilo više od pola milijuna posjetitelja, pri čemu je ostvareno 23,7 milijuna kuna prometa.
Iz dm-a su istaknuli kako su u dm on-line shopu i u dm prodavaonicama među najprodavanijim proizvodi dm marke, koja je u protekloj poslovnoj godini ostvarila 32,2 posto udjela u ukupnom prometu kompanije.
Pozitivan razvoj poslovanja, kako su naveli, nastavljen je i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda u kojem je ostvaren rast od 19,18 posto.
dm ove godine obilježava 25 godina poslovanja u Hrvatskoj i u tom je razdoblju, kako je rečeno, u razvoj poslovanja investirano više od milijardu kuna, a sponzorstvima i donacijama u zajednicu je uloženo više od 62,5 milijuna kuna.
Prokuristica i voditeljica resora nabave i marketinga u dm-u Gordana Picek je kazala kako su proslavu 25. obljetnice zamišljali drugačije, no razoran potres u Zagrebu i Sisačko-moslavačkoj županiji ih je potaknuo da se usmjere na one kojima je pomoć najpotrebnija. Tako su u sklopu natječaja (ZAJEDNO) za Petrinju, Glinu i Sisak odabrali 32 projekta u čiju će realizaciju uložiti više od četiri milijuna kuna.
Na konferenciji za novinare je istaknuto i kako je dm, uz fokus na zaštitu zdravlja svojih djelatnika nastavio ulagati i u njihov razvoj. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama u iznosu od 10.787,52 kune, dm je tijekom protekle poslovne godine svojim djelatnicima omogućio sudjelovanje u 128 dana edukacije.
Danas dm posluje u 164 prodavaonice u 61 gradu, ima 1.677 zaposlenih i jedina je drogerija u Hrvatskoj s online shopom.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!