Kravica Kraljica – novi brend mliječnih proizvoda Belja

Ekonomija 27. tra 202113:15 0 komentara
Izvor: Belje.hr

Tvrtka Belje plus u utorak je izvijestila da na tržište izlazi s novim brendom mliječnih proizvoda "Kravica kraljica", koji se proizvode u mljekari u Osijeku, koju je Belje početkom ove godine preuzelo od tvrtke Meggle.

Uz vlastito mlijeko koje daje 4.000 krava na farmama Belja i 2.000 krava na farmama Vupika, Belje otkupljuje mlijeko kooperanata s područja svih pet slavonskih županija, navodi se u priopćenju.

“Belje je godinama najveći proizvođač mlijeka u Hrvatskoj i logična je želja da vlastito mlijeko plasiramo na tržište kroz domaće mliječne proizvode”, izjavio je predsjednik Uprave Belja plus Andrej Dean.

Po podatcima koje iznosi, Belje godišnje, zajedno s partnerima i kooperantima, proizvede 58 milijuna litara mlijeka, što čini 14 posto ukupne količine kravljeg mlijeka proizvedenog u Hrvatskoj.

Dean je istaknuo i kako je preuzimanje proizvodnog pogona osječke mljekare od tvrtke Meggle bila prva investicija Fortenova grupe, kojom je osiguran nastavak proizvodnje i radna mjesta za 88 zaposlenih te sigurnost proizvodnje za 249 obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.

Naime, krajem prošle godine Fortenova grupa preuzela je proizvodni pogon osječke mljekare, koji od početka godine posluje u okviru Belja plus, čime je nastavio 70-godišnju tradiciju proizvodnje mliječnih proizvoda i nakon odlaska Megglea iz Hrvatske.

Iz Belja ističu kako je mlijeko više od 7.500 krava s domaćih farmi baza novih proizvoda pod brendom “Kravica kraljica” koji se na tržište plasiraju u različitim pakiranjima – svježe i trajno mlijeko, svježi sir s vrhnjem, klasični i grčki jogurt te vrhnje.

Predsjednik Uprave Belja plus naglašava kako im je važno da potrošači znaju da se radi o hrvatskom mlijeku, jer im jamče sljedivost cjelokupne proizvodnje, od farme do finalnog proizvoda na polici.

“Kontinuirano radimo na razvoju proizvoda pa ćemo do kraja godine na tržište izaći s brojnim novitetima, a zajedno s razvojem linije mliječnih proizvoda ‘Kravica kraljica’, razvijat ćemo i kooperantske odnose i kvalitetu domaćeg mlijeka”, istaknuo je Dean.

Iz Belja u priopćenju navode kako su s novim brendom “napravili i ekološki iskorak jer je trajno mlijeko ‘Kravica kraljica’ jedino mlijeko u Hrvatskoj koje se pakira u ambalaži koja je načinjena od 82 posto materijala na biljnoj bazi (karton i plastika na bazi šećerne trske), čime je ugljični otisak tog pakiranja smanjen za 18 posto”.

Nedavno su iz tvrtke Belje plus izvijestili kako od preuzimanja osječke mljekare rade na razvojnim planovima, marketingu i prodaji te kako planiraju i nove investicije u proizvodnju iz EU fondova, vrijedne oko 10 milijuna eura.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!