Tvrtke se suočavaju s povećanim troškovima, a potrošačke cijene u Velikoj Britaniji rastu najbrže u posljednjih 40 godina.
McDonald’s i Coca-Cola su najavili rast cijena u Velikoj Britaniji. McDonald’s je u srijedu priopćio da povećava cijenu svog cheeseburgera prvi put u više od 14 godina – s 99 penija na 1,19 funti u Velikoj Britaniji.
Nestle je već povećao cijene za 3,1% u posljednja tri mjeseca 2021. godine, piše BBC.
Nestle je poručio da je prodaja porasla za 8,1% u prvoj polovici godine. Tvrtka je povećala prognozu rasta prodaje za ovu godinu između 7 i 8 posto.
Glavni direktor Mark Schneider izjavio je kako je povećanje cijena provedeno “na odgovoran način”.
“Ograničili smo utjecaj inflatornih pritisaka i ograničenja lanca opskrbe na naš razvoj marže discipliniranom kontrolom troškova i operativnom učinkovitošću”, dodao je.
Rat u Ukrajini pomogao je dodatno povećati cijenu goriva i hrane, a inflacija u Velikoj Britaniji dosegnula je u lipnju 9,4 posto, najvišu razinu u više od 40 godina.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!