Švedski lanac trgovina odjeće H&M izvijestio je u ponedjeljak o snažnom padu prodaje u prvom fiskalnom tromjesečju i naznakama oporavka u prvoj polovini ožujka zahvaljujući ublažavanju epidemioloških mjera u pojedinim zemljama.
U tromjesečnom razdoblju zaključno s veljačom neto prihod drugog modnog lanca u svijetu pao je 27 posto, na 40,1 milijardu kruna (4,72 milijarde dolara).
Iskazano u lokalnim valutama, smanjen je 21 posto.
“Na razvoj prodaje značajno je utjecala situacija s covidom-19, s obzirom na opsežna ograničenja i više od 1.800 privremeno zatvorenih trgovina”, stoji u priopćenju H&M-a.
Pred kraj fiskalnog tromjesečja neke su zemlje počele ublažavati mjere.
“Od početka veljače brojna su tržišta postupno dopustila otvaranje trgovine i na kraju tromjesečja privremeno je zatvoreno bilo još oko 1.300 (H&M-ovih) trgovina”, ističu u švedskoj tvrtki.
Do 13. ožujka broj zatvorenih H&M-ovih trgovina sveden je na 900, budući da su Njemačka, najveće tržište švedske kompanije, i još neke zemlje dopustile otvaranje određenih tipova trgovina.
Tako je H&M-ova prodaja u prva dva tjedna ožujka porasla 10 posto.
Kompanija će objaviti cjelovito izvješće s rezultatima u prvom fiskalnom tromjesečju 31. ožujka, a očekuje se da će pokazati gubitak, napominje Reuters.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!