Vodeća medijska kompanija United Media kupila je prava emitiranja i distribucije FIBA-inih utakmica za teritorij Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije, Crne Gore, Grčke, Cipra i Bugarske.
United Media, koja će upravljati pravima u narednim godinama, posluje u svim zemljama jugoistočne Europe. Aranžman s Međunarodnom košarkaškom federacijom je strateški važan za kompaniju United Media koja širi svoj portfolio medijskih brendova upravo u ovim zemljama gdje je košarka jedan od najgledanijih sportova.
Novi ugovor s FIBA-om će osigurati da ključne utakmice, ali i mečevi pojedinih nacionalnih timova, budu dostupni širokoj publici bez dodatne naknade na kanalima United Media i taj model se već pokazao vrlo uspješnim kroz postojeću suradnju FIBA-e i Sport Klub kanala.
“Jako nam je drago što nastavljamo suradnju sa FIBA-om. Košarka je dugo jedan od glavnih fokusa kompanije United Media i njenih sportskih kanala i raduje nas što smo u prilici navijačima u više zemalja osigurati pristup punom portfoliju FIBA-e. United Media je godinama vodeća kompanija kada su u pitanju prava emitiranja najvažnijih sportskih događaja i vjerujemo da će tako ostati i u narednom razdoblju”, istaknuo je Ralf Manthey, direktor programa i korporativnih poslova United Media.
Kako ističu iz FIBA-a, dugoročno partnerstvo predstavlja jedinstvenu priliku da se osigura sveobuhvatno medijsko pokrivanje vodećih međunarodnih košarkaških događaja na sportskim kanalima Sport Klub širom bivših jugoslavenskih zemalja, kanal Nova Sport u Grčkoj i na Cipru, ali i kanali Nova Sport i Diema Sport u Bugarskoj.
Dogovor omogućava objema stranama da zauzmu dugoročni i strateški pristup prijenosu FIBA-inih mečeva u ovim zemljama, istovremeno osiguravajući da događaji poput Svjetskog kupa u košarci zadrže svoju poziciju najvažnijih događanja u sportskom kalendaru”, poručuju iz Međunarodne feneracije.
„Ovo su sjajne vijesti za ljubitelje košarke“, rekao je direktor FIBA-e za medije i marketinške usluge Frank Linders.
“Ogromna je strast prema sportu u ovom dijelu Europe, a partnerstvo s United Media u više zemalja omogućava sinergiju i višu razinu posvećenosti koji će navijačima pružiti pristup FIBA-inim utamicama tijekom narednih godina.”
United Media je vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, u svom portfoliju ima 45 televizija od kojih pet s nacionalnom frekvencijom, više od 15 portala, novine, magazine, radiopostaje, digitalnu distribuciju… Posluje u osam zemalja i zapošljava više od 2.800 ljudi.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!