Kupci na internetu u posljednje vrijeme masovno postavljaju fotografije na Facebook kojima žele pokazati nezadovoljstvo u kvaliteti, ali i dizajnu odjeće koju naručuju, ali i upozoriti ostale.
Navode kako je odjeća na fotografiji na stranici odakle naručuju drastično drugačija od one koja im stigne na kućnu adresu, što izaziva veliko razočarenje među njima.
https://www.facebook.com/KnockoffNightmares/posts/1718892435021037:0
https://www.facebook.com/KnockoffNightmares/photos/a.1374258626151088.1073741828.1374245942819023/1703218806588400/
https://www.facebook.com/KnockoffNightmares/photos/a.1374258626151088.1073741828.1374245942819023/1703218816588399/
Fotografije proizvoda koje su dobili postavljaju na mnoge grupe na Facebooku na kojim se prevareni kupci bore protiv tih internet trgovina. Trgovine su većinom smještene u Kini, a mnoge se reklamiraju po društvenim mrežama.
Pritužbe o jeftinim sintetičkim tkanima, lošem dizajnu i odjeći skrojenoj po netočnim dimenzijama, obiluju po Facebook grupama uz razne uvredljive opise s označenom stranicom odakle je roba naručena.
https://www.facebook.com/permalink.php
Ovi prodavači rade pod imenima RoseGal, Rose Wholesale, DressLily i FashionMia, a prema istraživanju Buzzfeeda, najmanje osam od njih su povezani s jednom internet kompanijom iz Kine koja se zove ShenZhen Global Egrow E-Commerce Co. Ta kompanija je navodno zaradila blizu 200 milijuna dolara prodajom 2014. godine.
https://www.facebook.com/KnockoffNightmares/posts/1690995781144036:0
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook.