Automobilska industrija velikim je koracima ušla u svijet IT tehnologija, a samim time izazvala i pažnju vodećih IT divova.
Velikani auto-industrije to su prepoznali kao izvrsnu priliku za nova partnerstva, a izuzetak nije i novi (stari) par kojeg čine Toyota i Microsoft. Oni zajedno žele ‘osloboditi kupce vozila od tiranije tehnologija’ te učiniti iskustvo ‘humaniziranim’.
Proći će još neko vrijeme dok prometovanje ne postane ‘autonomno’. Kako je auto-industrija ušla značajnije u svijet vezanih tehnologija, pojavili su se problemi s iskustvom korištenja, paralelno s integriranjem sve više tehnologije. Mnogi kupci jednostavno ne žele čitati ‘biblije s uputama’ za vozila zbog kakvih novih integriranih funkcija, a u Toyoti su toga svjesni.
Njihov plan je učiniti iskustvo bezbolnijim do dolaska potpuno autonomnih vozila. Tome će im pomoći Microsoft, div iz Redmonda s kojim na ovaj ili onaj način surađuju još od 2011. godine.
Novim zajedničkim poslovnim potezom Toyota i Microsoft žele osigurati proučavanje svega vezanog uz prometovanje, ali i više od toga – sve do kućanske elektronike. Smatraju da je prodor tehnologija u svakodnevicu doveo do svojevrsne ‘tiranije’ nad korisnicima i da je potrebno razviti AI i druge sustave koji će iskustvo učiniti ugodnijim, piše tportal.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook.