Zašto je bolje sačekati proljeće kad je u pitanju prodaja automobila?

Auto 19. sij 202407:38 0 komentara
Pixabay / Ilustracija

Vrijeme prodaje automobila ovisi o nekoliko detalja, kao što su tip vozila, lokacija i trenutna situacija na tržištu. Međutim, odabir pravog doba godine također može pomoći u bržoj prodaji.

Vozači ne bi trebali žuriti stavljati automobile na oglasne stranice tijekom hladne sezone. Čini se da je bolje pričekati i prodati automobil u ožujku, travnju ili svibnju, što ukazuje da je potražnja u proljeće veća nego u hladnijim mjesecima. Mnogi koji planiraju kupiti vozilo skloni su odgoditi odluke o kupnji za toplije mjesece kako bi izbjegli vožnju u teškim uvjetima.

“Proljeće je lakše vrijeme za vožnju jer su dani duži i ima manje opasnosti, poput mokrih ili snježnih cesta. Novi vozači obično radije počnu voziti u sigurnijem okruženju, što utječe na potražnju”, objašnjava Matas Bouzelis, stručnjak za automobile i voditelj komunikacija u tvrtki carVertical, prenosi Danas.

Iz carVerticala su potvrdili i da je sjajno vrijeme za prodaju automobila tijekom kasnog ljeta i rane jeseni. Najviše ih se, prema njihovim saznanjima prodaje u kolovozu, a zatim slijedi rujan. To ne bi trebalo biti iznenađenje jer neki vozači žele kupiti automobil prije zime.

Odabir pravog trenutka može pomoći da se vozilo brže proda, ali i da se više zaradi. Kada je potražnja manja, prodavači često moraju pregovarati i sniziti traženu cijenu.

Prodaja kabrioleta, logično, usred zime može biti problematična. Ti automobili obično privlače kupce u proljeće i ljeto. S druge strane, SUV vozila i vozila s pogonom na sva četiri kotača imaju stalnu potražnju tijekom zime, budući da kupci često traže siguran automobil s dobrim prianjanjem.

Najgori mjeseci za prodaju automobila su prosinac i siječanj. Kako mnogi štede novac za nadolazeće blagdane, izbjegavaju velike kupnje. Nakon blagdanske sezone većini ljudi treba vremena da se oporave i ponovno počnu štedjeti, što dovodi do manje transakcija na tržištu rabljenih automobila.

Gospodarska situacija također ima veliki utjecaj na povjerenje potrošača. Ljudi odgađaju velike kupnje poput nekretnina i vozila u vrijeme recesije, inflacije ili bilo koje ekonomske neizvjesnosti.

Ipak, zaključno, rabljeni automobil u dobrom stanju može se brzo prodati bilo kad jer je potražnja za dobro očuvanim vozilima veća nego ikad.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!