Vjetar je prisilio organizatore prvog Drive-In Kina na Zagrebačkom velesajmu da odgode za četvrtak planiranu prvu filmsku projekciju, ističu da im je sigurnost posjetitelja u prvom planu, pa program nastavljaju u petak.
“Vjetar, koji je u četvrtak poslije podne i uvečer puhao u Zagrebu, s povremenim udarima i preko 25 kilometara na sat, prisilio nas je da početak Drive-In Kina, jedinog eventa, s razmakom odgodimo za sutradan”, navodi Zoran Krečar, jedan od voditelja projekta Drive-In Kino s razmakom iz tvrtke Kreativna poslovna rješenja, koja je nositelj ovog projekta.
Ističe kako su koronavirus i potres podsjetili sve nas da ne možemo protiv snage prirode, pa je prihvaćena činjenica da naleti vjetra mogu biti jači od dva velika projekcijska platna i svega što su postavili na prostoru ovog kina na otvorenom.
Program se nastavlja po najavljenom rasporedu već u petak, a informacije o novom terminu projekcije bit će objavljene na službenoj web stranici projekta.
U sljedećih osam dana, svake večeri od 21 sat na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma u planu su projekcije atraktivnih filmskih blockbustera u najvećem Drive-In Kinu u Hrvatskoj.
Filmovi će se prikazivati na dva 15-metarska platna, a zvuk filma posjetitelji će pratiti putem svojih radijskih aparata u automobilu koji će biti prilagođen privremenoj radijskoj frekvenciji. Osigurana su mjesta za 300 automobila za svaku projekciju.
Organizatori tvrde kako su se pobrinuli da posjetitelji u ovom kinu na otvorenom imaju epidemiološko-higijenske uvjete na najvišoj razini i potpuni komfor.
Na raspolaganju im je veliki broj toaleta s tekućom vodom, sapunom i papirnatim ručnicima te sredstvima za dezinfekciju, kao i spremnicima s poklopcima za sigurno odlaganje korištenih papirnatih brisača, a cijeli prostor dezinficira se prije i poslije svake predstave.
Svi djelatnici organizatora cijelo vrijeme nosit će zaštitnu opremu radi vlastite i sigurnosti svih posjetitelja. Ulaznice će se skenirati beskontaktno, na ulazu će svaki od posjetitelja dobiti poklon paket s grickalicama i osvježavajućim pićima, a na odlasku dva piva koja će moći popiti kada stignu doma.
Cijena ulaznice po automobilu za dvije osobe je 100 kuna, a sav prihod od prodanih ulaznica namijenjen je Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica iz Zagreba.
Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.