Od četvrtka, 14. svibnja u Zagrebu svake večeri po jedna filmska predstava u prvom Drive-In Kinu s dva ekrana na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma. Prihod od ulaznica ide u humanitarne svrhe.
U Zagrebu konačno kreće prvo Drive-In Kino, jedini event – s razmakom. Od četvrtka, 14. svibnja svake večeri od 21 sati na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma na dva velika ekrana prikazivat će se atraktivni filmski blockbusteri za sve one koji su se, poslije višetjedne izolacije zbog korona virusa, zaželjeli izlazaka i druženja. Projekcijama će moći nazočiti ljubitelji filmske umjetnosti u svojim automobilima, po dvije osobe u svakom, a broj automobila svake večeri ograničen je na 300.
„Konačno! Kad još uvijek ne možemo u kino, dobre filmove možemo sada gledati u društvu i imati osjećaj da se život ponovno vraća u naš grad“, – ističe jedan od voditelja projekta Drive in kina s razmakom Zoran Krečar iz zagrebačke marketinške agencije Kreativna poslovna rješenja koja je, zajedno s mnoštvom poslovnih partnera, nositelj projekta i nastavlja: „Zato pokrećemo Drive-In Kino s atraktivnim programom. Pandemija koronavirusa nas je jedno vrijeme svela na život i rad od doma, ali sada želimo opet živjeti punim plućima u novim okolnostima, jer mi se ne damo. Želimo naše živote učiniti ljepšima i sadržajnijima“.
U osam večeri Drive-In Kina na otvorenom na rasporedu su filmovi koji će zadovoljiti i one najprobirljivije sladokusce, poput Yesterday, Brzi i žestoki: Hobbs & Shaw, Prvi čovjek, Prevarantice, The Shiny Shrimps, Emma i Smrtonosni strojevi.
Filmovi će se prikazivati na dva 15-metarska ekrana, a zvuk filma posjetitelji će moći pratiti putem svojih radijskih aparata u automobilu koji će biti prilagođen privremenoj radijskoj frekvenciji. Za vrijeme projekcije posjetitelji će se moći okrijepiti i osvježiti grickalicama i pićima iz poklon paketa koji će svaki od njih dobiti pri ulasku u prostor kina. Organizator se pobrinuo za potpuni komfor, pa će tako biti na raspolaganju veći broj toaleta s tekućom vodom, sapunom i papirnatim ručnicima, te sredstvima za dezinfekciju, kao i spremnicima s poklopcima za sigurno odlaganje korištenih papirnatih brisača.
„Za sigurnosnu stranu možemo reći da je sve u potpunosti u skladu s preporukama epidemiologa. Prostor na kojem će se održavatikino projekcije bit će i prije i poslije u potpunosti dezinficiran, naglašava Zoran Krečar i dodaje da će sve osobe uključene u organizaciju ovog eventa biti u potpunosti odjevene u zaštitnu opremu i opskrbljene sredstvima koja će štiti i njih i posjetitelje. „I da ne zaboravim. Ovo je jedino kino u koje možete povesti vaše kućne ljubimce, istina na zadnjem sjedištu, ali će im sigurno biti zabavno s vama“ – dodaje Krečar.
Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuju Stella Artois, Violeta i Pauza.hr. Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr, Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.
Cijene ulaznica za dvije osobe su 100 kuna, a prihod od ulaznica ovog osmodnevnog eventa bit će doniran Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica u Zagrebu. Ulaznice za Drive-In Kino moguće je kupiti na sljedećoj poveznici, a više informacija o događanju potražite na službenoj web stranici projekta.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.