Prethodno je to napravio i Unilever nakon niza kritika na društvenim medijima zbog brenda "Svijetla i lijepa".
L’Oreal, najveći svjetski proizvođač kozmetike, uklonit će s proizvoda za korekciju tena izraze koji označavaju izbjeljivanje kao što su „bijelo” i „svijetlo”, kazala je u petak glasnogovornica kompanije, dan nakon što je to učinio Unilever, u kontekstu jačanja kritika na društvenim medijima.
Unilever i L’Oreal veliki su igrači na globalnom tržištu krema za izbjeljivanje kože koje se koriste u mnogim azijskim, afričkim i karipskim zemljama gdje se svijetlu kožu smatra poželjnom.
Unilever je posebice izložen kritikama zbog brenda „Svijetla i lijepa”, u vrijeme svjetskog fokusa na rasne nepravde nakon višetjednih prosvjeda koje je izazvala smrt Afroamerikanca Georgea Floyda u svibnju u SAD-u.
L’Oreal’s ima kremu pod nazivom „Garnier Skin Naturals White Complete Multi Action Fairness Cream”.
Johnson & Johnson otišao je i korak dalje objavivši da će prestati prodavati kreme za izbjeljivanje lica koje se prodaju u Aziji i na Bliskom istoku, kao brendovi Neutrogena i Clean & Clear.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.