U mondenom restoranu u Montrealu lutke za izloge imaju dvostruku ulogu - pomažu održavanju socijalnog distanciranja zauzimanjem sjedala između gostiju i reklamiraju odjeću koja će se moći kupiti u dobrotvorne svrhe.
Pokrajina Quebec jedna je od koronavirusom najpogođenijih kanadskih pokrajina i tvrtke vrlo oprezno počinju s otvaranjem.
Le Monarque, poznati restoran u starom dijelu Montreala otvorio je vrata prije nekoliko dana, ali je prije toga uveo kreativne mjere borbe protiv širenja koronavirusa.
“Željeli smo da naši gosti imaju prostora”, kaže vlasnik i chef Jeremie Bastien za AFP.
“No, nismo željeli ukloniti stolove ili postaviti pregrade od pleksiglasa”.
Ideja da lutke popune dio sjedala osiguravajući potrebni razmak među ljudima potekla je od poznatog kanadskog dizajnera muške odjeće Philippea Dubuca.
“Željeli smo skladnu instalaciju visoke mode jer spajamo dva svijeta – modu i gastronomiju”, kazao je Dubuc.
Svih 29 lutki odjeveno je u njegove kreacije i kreacije lanca Sarah Pacini.
“Tamo smo, naravno, da stvaramo i reklamiramo našu odjeću”, kaže Dubuc. “No, tamo smo i zbog toga što je naš posao osigurati da ljudi sanjaju”.
Na kraju objeda gosti dobivaju poklon bon za kupovinu odjeće. Odjeću na lutkama vlasnik restorana i dizajneri planiraju ponuditi na humanitarnoj dražbi.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.