Način života diktira trendove i proizvođače tjera na promjene u stilovima, dokazala je to pandemijska era. Sada je jasno tko diktira trendove, a i tko želi da mu je ugodno. Većina ljudi koja se vraća u ured i dalje od odjeće očekuje da ona bude komotna.
Prije dvije godine Kanađani su kupovali oko 25% odjeće za slobodno vrijeme, odnosno onu koja je udobna poput trenirke. Sada je to nešto više od trećine, iako su se vratili u urede. Ovaj podatak otkrivaju razni proizvođači, piše CBC.
Zato mnoge kompanije sve više ulažu u elastičnu odjeću i onu koja se da prilagoditi, koja ne steže ni na koji način.
Primjer je Levi Strauss, kompanija koja je nedavno najavila kupnju brenda Beyond Yoga. Naravno, riječ je o kreacijama za vježbanje.
U dućanima, bez obzira jesu li online ili uživo, i dalje je tražena odjeća koja izgleda kao hibrid poslovne i one za casual trenutke, prenosi 24sata.
Ovo je pravi izazov ne samo za modnu scenu, koja sada pronalazi rješenja kako osmisliti nešto ležerniji biznis stil, već i tekstilce koji nude sve ugodnije tkanine.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!