Nakon dugog izbivanja iz javnosti američki kantautor Bob Dylan pojavio se u emisiji Jimmyja Fallona da bi promovirao vlastitu liniju whiskeya, no pritom nije progovorio ni riječ.
Premda se nije pojavio uživo u Fallonovu showu emitiranom na Dan zahvalnosti, slavni se pjevač poznatom voditelju pridružio u unaprijed snimljenom spotu u kojemu par gleda privatnu izvedbu njujorškoga Big Apple Circusa ispijajući pritom u tišini Dylanov whiskey “Heaven’s Door”.
U podlozi za, kako pišu američki mediji, jednu od najneobičnijih dosad snimljenih reklama za whiskey, čuje se glazba Erika Satieja, a članovi Big Apple Circusa pred njima izvode svakojake vratolomije.
Nakon završnog pljeska Fallon shvaća da je Dylan nestao. “A gdje je Bob?”, u nevjerici pita izvođače, na što mu voditeljica grupe odgovara da “ondje nije ni bilo nikoga”.
No na stolu je ostala poluprazna čaša s whiskeyem. “Što li je u tom whiskeyu? Jesam li ja to sanjao?”, pita voditelj.
Dylan je krajem svibnja pokrenuo vlastitu liniju whiskeya koju je nazvao “Heaven’s Door”, a čine je tri vrste whiskeya – straight rye, straight bourbon i “double-barreled”. Liniju je pokrenuo s poznatim proizvođačem “Angels’s Envy” bourbona i velikim obožavateljem Marcom Bushalom.
Standardna linija “Heaven’s Doora” prodaje se za 50 do 80 dolara po boci, a prva specijalna Bootleg Series edicija koja dogodine ‘puni’ 25 godina (riječ je o 25 godina odležanom whiskeyu), stoji 300 dolara.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.