Facebook je smislio način na koji će promijeniti imidž, predstaviti svijetu novu viziju interneta i staviti svoj novi brend u samo središte svake naše aktivnosti na njemu.
Zvuči zanimljivo i zastrašujuće? Otprilike. Naravno, situacija nije u potpunosti crno-bijela, no valja voditi računa o tome da se iza svega nalazi ista kompanija koju vode isti ljudi.
Kako bi bilo jasnije o čemu je Zuckerberg govorio tijekom jednosatnog animiranog filma u četvrtak, ovo su odgovori na pitanja koja postavlja velik broj ljudi, piše tportal.
Što je to metaverzum?
Facebookov, odnosno Metin metaverzum spoj je različitih aplikacija, soba, prostora, usluga i virtualne robe smješten u središte njegove tehnologije. Kompanija je puno uložila u polje virtualne stvarnosti te je prije nekoliko godina i kupila jednog od najvećih igrača u tom tehnološkom sektoru – Oculus.
Metaverzum je, dakle, virtualna stvarnost?
Da i ne. Metaverzum je Zuckerbergova ideja interneta za oko pet godina. Premda ćemo u tom svijetu koristiti 2D aplikacije kakve sad dominiraju tržištem, velika nastojanja bit će usmjerena u razvoj ideja proširene i virtualne stvarnosti – sve od digitalne zabave i gejminga do virtualnih sastanaka i treninga. Za ovakvo što potrebna je tehnologija čije je inicijalne segmente Meta prikazala tijekom glavnog keynotea.
Je li Meta nova društvena mreža?
Ne. Meta je samo ime kompanije – skraćeno od Meta Platforms Inc. Meta je vlasnik aplikacija Facebook, Instagram, WhatsApp i tako dalje. Drugim riječima – aplikacija Facebook će se i dalje zvati Facebook.
Hoće li Meta povezati Instagram, WhatsApp i Facebook u jednu aplikaciju?
Vjerojatno ne. Ono što će sigurno napraviti je pokušati ih ujediniti tako da korisnik jedne aplikacije bez problema može koristiti drugu. Facebook radi na ekosustavu usluga i aplikacija koje su vezane uz vaš digitalni identitet – metaverzum u kojem egzistirate kao pojedinac, a ne hrpa razdvojenih računa.
Koliko je kompanija Meta različita od kompanije Facebook?
Ono što se nakon jučerašnje prezentacije dalo zaključiti je da se u priči o Meti radi o Facebooku, samo proširenom na cijeli internet. Facebook želi preuzeti centralnu poziciju pružatelja futurističkog virtualnog prostora u kojem se sve odvija oko njihove arhitekture te adaptira različitom hardveru i platformama.
Kako to nastoje postići?
Facebook je već godinama duboko uronjen u polje proširene i virtualne stvarnosti. Njihova dostignuća, koja uključuju kacigu za virtualnu stvarnost Oculus Quest 2 i niz najavljenih periferija, zamišljena su kao integralan dio budućnosti u kojoj ne sjedimo pred računalima, već plutamo u sveobuhvatnom svemiru koji izgleda kao da je ispao iz Fortnitea. Uz neminovnu prijetnju tonjenja u irelevantnost, društvena mreža, odnosno marketinška kompanija odlučila se za rebranding i okretanje novim proizvodima, piše tportal.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!