Aplikacija za komunikaciju Viber u godinu dana nakon početka pandemije globalno je zabilježila porast grupnih poruka za 170 posto, dok se samo u Hrvatskoj broj poslanih grupnih poruka povećao 25 posto, izvijestili su u ponedjeljak iz komunikacijske agencije tvrtke Rakuten Viber u Hrvatskoj.
Osim grupnih poruka, Viber je u godinu dana od pandemije zabilježio i ukupni porast grupnih aktivnosti, za 30 posto, što pokazuje i nove trendove u komuniciranju i interakciji potaknute pandemijom, od kojih je jedan od popularnijih i rastućih tzv. chatbot.
To su računalni programi odnosno aplikacije nastale upravo zbog pojačane komunikacije putem društvenih platformi/mreža, koje su spoj ‘chata’ (razgovora na mreži) i ‘bota’ (umjetne inteligencije), čemu se sve više okreću razni brendovi i tvrtke u komuniciranju s korisnicima.
Porast korištenja i trendove Viber, kako kažu, primjećuje na gotovo svim tržištima, uključujući i u Hrvatskoj, gdje se ukupno vrijeme provedeno na toj aplikaciji u zadnjih godinu dana povećalo za 50 posto, čemu je pridonijelo i povećanje broja aktivnih ‘communityja’ ili grupa na toj aplikaciji za više od 85 posto.
Iz Rakuten Vibera iznose i da se u Hrvatskoj broj poslanih grupnih poruka povećao za 25 posto u godinu dana, ukupan broj posjeta ”communityjima’ za gotovo tri puta, korištenje ‘chatbotova’ za dva puta, a u posljednja četiri mjeseca primjetno je i povećanje od oko 17 posto kod usluga grupnih video poziva.
Većina tih video poziva je inicirana upravo iz grupa, ali ih je četvrtina počela kao jedan na jedan, a poslije je dodano još sudionika, iznose iz Rakuten Vibera.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!