Viber odaje počast međunarodnom mjesecu privatnosti i sigurnosti nastavljajući predano raditi na zaštiti podataka korisnika. Kako kažu, lansiranjem niza aktivnosti, edukativnim videima i razvojem novih funkcionalnosti, Viber brine da je korisniku privatnost - nadohvat ruke
Za razliku od drugih aplikacija, obostrana enkripcija je od 2016. godine u postavkama na Viberu automatski uključena za grupne i privatne razgovore te ju korisnici ne trebaju dodatno uključivati. Budući da je Viber platforma na kojoj brendovi i korisnici redovito međusobno komuniciraju, ona pruža sve razine sigurnosti uz šifrirani prijenos poslovnih poruka. Šifriranje tijekom prijenosa nudi iznimno visoku razinu sigurnosti za korisnike i brendove – poruke se ne pohranjuju na Viberovim poslužiteljima, veze su sigurne i HTTPS-only. Viber poduzima sve mjere kako bi njegovi korisnici bili sigurni od hakerskih napada, piše tportal.
Povodom mjeseca u kojem se pojedinci osnažuju da poduzmu mjere koje se tiču zaštite podataka, Viber također najavljuje globalno uvođenje funkcionalnosti „nestajućih“ poruka u grupnim razgovorima. Ova funkcionalnost je dostupna od lipnja 2020. u individualnim razgovorima, a od sada sudionici mogu jednostavno uključiti i isključiti tu značajku u bilo kojem grupnom chatu te odrediti žele li da poruke nestanu nakon 10 sekundi, jednu minutu, sat ili jedan dan nakon čitanja.
Na uređajima koji koriste Android 6 ili noviji, Viber će u potpunosti onemogućiti prosljeđivanje, kopiranje ili snimanje zaslona poruke kada je aktivirana opcija nestajanja. Za starije verzije Androida i sve korisnike iOS-a, članovi grupnog chata bit će automatski obaviješteni ako bilo koji član napravi snimak zaslona poruke koja će nestati. Značajka se može primijeniti na bilo koju vrstu poruke, uključujući fotografije i naljepnice.
Komunikacija s tvrtkama
Korisnici također mogu imati povjerenja u svoju sigurnost dok putem chatova komuniciraju s tvrtkama. Sve brendove koje žele imati službenu poslovnu prisutnost na Viberu ručno pregledava i odobrava Viberov tim, a brendovi su dužni prihvatiti pravila o privatnosti korisnika za komunikaciju s korisnicima. Provjereni poslovni profili dobivaju “plavu kvačicu” – znak autentičnosti koji korisnicima pokazuje da je brend pouzdan, što omogućuje transparentniju komunikaciju između korisnika i brendova. Pored toga, službeni poslovni račun može sadržavati podatke o brendu, logotipu, adresi i telefonskom broju – sve kako bi korisniku olakšalo provjeru i prepoznavanje stvarnog računa.
Tijekom cijelog listopada Viber dijeli savjete o sigurnosti putem poruka i video materijala u svojim lokalnim zajednicama kako bi educirao korisnike na koji način mogu prilagoditi i kontrolirati različite aspekte svoje privatnosti u aplikaciji.
Viber se 2020. godine pridružio kampanji #StopHateForProfit kako bi pokazao svoju trajnu podršku zaštiti korisničkih podataka te je istovremeno prekinuo i sve poslovne veze s Facebookom. O ovom je koraku, u svom najnovijem istraživanju, pisao Mozilla Foundation gdje je Viber prepoznat, s općenito pozitivnom ocjenom, kao kompanija koja kvalitetno pristupa svom radu na zaštiti privatnosti, poručuju iz Vibera, prenosi tportal.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!