Društvene mreže donijele su mnoge promjene u naše živote, omogućile nam lakšu i jednostavniju komunikaciju s prijateljima, poznanicima, pa čak i potpunim neznancima.
Društvene mreže omogućile su mnogima koji traže posao i lakše povezivanje s potencijalnim poslodavcima, no i dale alat u ruke poslodavaca da malo „pronjuškaju“ o kakvom se potencijalnom kadru radi.
Novo istraživanje pokazalo je kako svaki peti poslodavac kandidate za posao provjerava na društvenim mrežama, a njih 50 posto to radi i nakon što zaposli nekog od njih.
Istraživanje je pokazalo i kako poslodavci na društvenim mrežama otkrivaju više negativnih nego pozitivnih informacija o kandidatima.
Čak 71 posto poslodavaca ne bi uzelo u obzir kandidata s neprimjerenim slikama, njih 69 posto bi odbilo kandidata kod kojeg bi vidjeli negativne komentare o poslu i 60 posto kandidata koji na svom profilu ima slike tulumarenja i alkohola, dok bi samo njih 30 posto eliminiralo bi određenog kandidata zbog neprimjerenih komentara o društvenim i političkim problemima, piše ICT Business.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.