Novi potrošači po mnogočemu se razlikuju od dosadašnjih.
Jürgen Boyny, direktor GfK-a na globalnoj IFA konferenciji u Rimu predstavio je rezultate istraživanja o potrošačima i najavio je novo doba potrošača – iBrains, odnosno naglasio da živimo u vremenu iMozgova.
iMozgovi rođeni su od 1997. godine i najznačajnija su korisnička grupa, koja u ukupnoj potrošnji na potrošačku elektroniku, sudjeluje s gotovo 20 posto potrošnje. Oni pripadaju grupi koja živi po načelu: “Želim sve i želim to odmah”, a to zna svaki roditelj koji ima djecu u toj dobi.
Zato roditelji, ako su vam djeca takva, to je sasvim normalno i postalo je globalni trend, a ne samo “problem” u vašem domu.
iMozgovi žive s Internetom, provode najviše vremena online i navikli su na Internet kao što su naviknuti na činjenicu da su struja, voda ili hrana nešto što je uobičajeno i sasvim normalno, piše Novi list.
“Oni ne mogu zamisliti svijet bez Interneta i to bi za njih bila najveća moguća elementarna nepogoda, a druge bi i nekako preživjeli”, kaže Jürgen Boyny.
Tako su iMozgovi zamijenili »Milenijalce« (koji su rođeni od 1982. do 1996. godine) na prvom mjestu kupaca i postali dominantna potrošačka skupina potrošačke elektronike.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter |Facebook | Instagram.