Pritisnuti skandalima i istragama, u najvećoj društvenoj mreži svijeta ponovno razmatraju uvođenje plaćanja za korištenje njihove platforme.
U Facebooku su tijekom proteklih nekoliko tjedana proveli istraživanja tržišta kako bi ustanovili jesu li korisnici voljni plaćati pretplatu kako bi imali pristup Facebooku bez oglasa.
Nije to prvi put da u najvećoj društvenoj mreži svijeta razmatraju tu opciju. Ali, prije nisu bili pod pritiskom zbog skandala oko tvrtke Cambridge Analytica vezanog uz zaštitu korisničkih podataka.
Kako piše Bloomberg, pozivajući se na neimenovane izvore bliske Facebooku, planovi o uvođenju pretplate zasad nisu konkretni i moguće je kako neće biti realizirani.
Ipak, svjedočeći pred zastupnicima američkog Kongresa suosnivač i glavni direktor Facebooka Mark Zuckerberg rekao je kako će uvijek postojati besplatno izdanje te mreže, što daje naslutiti kako bar razmišlja o modelu za čije bi se korištenje plaćalo.
Facebook je prošle godine ostvario 41 milijardu američkih dolara prihoda prodajom ciljanih oglasa nastalih prikupljanjem korisničkih podataka.
Prijašnja istraživanja pokazala su kako korisnici ne bi dobro reagirali na uvođenje pretplate na Facebook, smatrajući znakom pohlepe to što traže novac za nešto što su obećali da će biti besplatno. No, čini se kako u Facebooku smatraju da su korisnici možda promijenili mišljenje, piše tportal.hr.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.