Ako ste Facebook korisnik, doniranje vlastitih stvari sada je lakše nego ikad. Društvena mreža sada ima opciju "doniraj" za sve neprofitne organizacije.
Još ranije Facebook je uveo tu opciju 2013. godine, ali za odabrane neprofitne organizacije kao što je UNICEF, Crveni križ i DonorsChoose.org.
Svaki dan ljudi koriste Facebook kako bi se podigla svijest javnosti i podrška da doniraju, te da i druge motiviraju da učine isto, kazao je glasnogovornik Facebooka za strane medije.
“Uvjerili smo se koliko dobra iz toga proizlazi, tako da smo uveli javni poziv za donacije putem linkova i stranica kako bismo to olakšali“.
Opcija “doniraj” je pozitivan iskorak za neprofitne organizacije, koje upravo opstaju od dobrotvornih priloga. Ova opcija je dostupna korisnicima i ako su izvan društvenih mreža. To je napredak, za razliku od prethodne opcije koja je omogućavala korisnicima doniranje unutar društvene mreže Facebook, koja je zahtijevala informacije o plaćanju.
Nisu poznati razlozi zašto je Facebook napravio ovakvu promjenu, vjerojatno zbog toga što su mnogi korisnici bili oprezni i sumnjičavi prilikom davanja online informacija o njihovim kreditnim karticama ili Pay Pal računu.
U svakom slučaju, neprofitnim organizacijama neće biti problem da imaju lakši pristup milijardu i pol novih potencijalnih donatora.