Za otvaranje pozivnog centra u Beogradu potrebni su 3000 eura, adekvatan prostor i radnici dovoljno strpljivi čekati oko dva mjeseca da se stvori baza stalnih klijenata.
Mnogima se isplati. O tome svjedoči podatak da ih je u Beogradu otvoreno 218, od čega trećina ove i prošle godine, piše RTS. Nije to posao u kojem se samo drži telefon, priča i daje neke informacije. Riječ je o ozbiljnom biznisu.
U nekim slučajevima plaća je veća od 2500 eura. Mnoge tvrtke ih imaju u svom sastavu, a neke su osnovane kako bi ih angažirale druge tvrtke. Sve ih je više i zato što sve više raste segment online trgovina.
“Call centri su potrebniji nego prije kada su ljudi morali ići u trgovinu i o svemu doznati sami. Neke su tvrtke zatvorile fizičke trgovine, smanjile troškove najma prostora i logistike pa se okrenule online prodaji”, kaže Luka Milinković, stručnjak za informacijske tehnologije.
Mnogi call centri su u vlasništvu stranaca, često Amerikanaca, Britanaca i Ciprana. Oglašavaju ponude za posao, a javlja im se puno kandidata, uglavnom mladih ljudi.
“Da biste bili u pozivnom centru morate baratati informacijama koje su važne za posao, ali činjenica je da morate poznavati širok raspon određenih usluga i proizvoda. Zato to nije laka pozicija, ali se može dobro zaraditi”, tvrdi Marko Vučetić iz Startuj Infostuda.
Ipak, nije zarada svugdje idealna. Ima operatera koji rade za 340 eura, ali su najčešće plaće u call-centrima između 650 i 1300 eura. Uz poznavanje određenog jezika, programa ili vještine, zarada može biti i 2600 eura, pa i više. Zaposlenici u pozivnim centrima ostaju u prosjeku dvije godine, ako nema napredovanja u tvrtki.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!