U srpnju ove godine ministar graditeljstva, prometa i infrastrukture u Srbiji, Goran Vesić, izjavio je da je novosadski kolodvor rekonstruiran i u funkciji.
Točno četiri mjeseca kasnije, srušio se dio nadstrešnice ispred ulaza u Željeznički kolodvor, a živote je izgubilo 14 ljudi.
Kako je tekla obnova Željezničkog kolodvora?
Rekonstrukcija novosadske željezničke stanice najavljena je u listopadu 2021. godine. Iz Infrastrukture željeznica Srbije tada su rekli da su u tijeku pripremni radovi na novosadskom željezničkom kolodvoru za rekonstrukciju kolodvora.
Najavljeno je da će se obnoviti prva tri kolodvorska kolosijeka, kao i 10. i 11. kolosijek, a potom i izgraditi novi peron i nadstrešnica. Na novosadskom željezničkom kolodvoru tada su najavljeni radovi na obnovi podova, zidova i krova, kao i energetska obnova zgrade, zamjena fasade i stolarije, piše Danas.rs.
Nekoliko sati nakon nesreće u Novom Sadu Infrastruktura je objavila da srušena nadstrešnica nije bila dio rekonstrukcije.
“Nadstrešnica koja je pala nije bila dio rekonstrukcije u sklopu obnove zgrade kao dio projekta izgradnje brze pruge Novi Sad – Subotica. U sklopu rekonstrukcije napravljen je interijer kolodvora, krovište i fasada iznad i ispod nadstrešnice”, naveli su iz tvrtke.
Zgrada Željezničke stanice Novi Sad svečano je otvorena u srpnju ove godine. Ministar Vesić tada je rekao da je u funkciji i posljednji dio novosadske željezničke stanice, koji je namijenjen putnicima.
Ministar je rekao i da je u radove uloženo ukupno 65 milijuna eura te da su, među ostalim, izgrađeni novi peroni, a broj kolosijeka poveća s devet na 12.
Samo u zgradu novosadske željezničke stanice uloženo je ukupno 16 milijuna eura.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!