Zrakoplovna tvrtka jednome je putniku zaračunala dodatnu novčanu naknadu zbog vrlo neobičnog razloga.
Službenica je neimenovanom putniku tijekom prijave zaračunala dodatnu novčanu naknadu nakon što se ustanovilo da ime upisano na avio-karti nije identično onome upisanom u putovnici, izvijestio je Bangkok Post.
Putnik je objasnio da za to postoji dobar razlog. Prezime mu je vrlo dugačko i bilo je nemoguće, ispripovijedao je, u internetski obrazac zrakoplovne tvrtke unijeti puno prezime zbog ograničenog prostora za slovna mjesta.
Iz Thai Airwaysa su izvijestili da poduzimaju odgovarajuće mjere kako se tako nešto više ne bi ponovilo.
“Ispričavamo se zbog neugodnosti. Obrazac što ga putnici ispunjavaju kada internetskim putem rezerviraju ili kupuju avio-karte, nudi 25 slovnih mjesta u rubrici “Ime” i u rubrici “Prezime”, napisao je potpredsjednik Thai Airwaysa Wiwat Piyawiroj na Facebook stranici tvrtke.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.