Oglas

Twitter je možda upotrijebio korisničke podatke za personalizirane oglase

author
HINA
07. kol. 2019. 12:41
>
12:42
2019-04-22T033518Z_890869077_RC1C79121170_RTRMADP_3_TWITTER-RESULTS
REUTERS/Dado Ruvic | REUTERS/Dado Ruvic

Twitter je u utorak objavio da je možda upotrijebio korisničke podatke za personalizirane oglase bez njihova dopuštenja zbog problema s postavkama.

Oglas

Tvrtka navodi da je nedavno otkrila probleme i riješila ih u ponedjeljak, iako nije još otkriveno tko je sve time pogođen.

Korisnički podaci su snažan alat tvrtkama koji se njima koriste pri odlučivanju o plasiranju reklama, isticanju sadržaja i o tome koji bi potrošači mogli biti zainteresirani za proizvod.

Velike tehnološke kompanije su pod nadzorom regulatora diljem svijeta zbog prakse dijeljenja podataka.

"Imali ste povjerenje u nas da slijedite vlastite odabire, a mi smo vas u tome iznevjerili", objavio je Twitter na svojoj web stranici, uz ispriku i obećanje da će poduzeti korake kako se "greška" ne bi ponovila.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter|Facebook | Instagram

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama