Novi Kraftovi makaroni sa sirom odbacuju sir i postaju veganski.
Po prvi put u povijesti, omiljena namirnica u američkim kućanstvima postaje biljna, s novom verzijom koja sadrži alternativu svom prepoznatljivom siru bez mliječnih proizvoda.
Zove se “Kraft NotMac&Cheese” i uskoro će se pojaviti na policama trgovina u dva okusa – originalni i bijeli cheddar s ljuskama.
Kraft se udružio s NotCo., tvrtkom koja proizvodi hranu biljnog podrijetla, kako bi stvorio novu alternativu makaronima sa sirom, koja je odgovor na rastuću glad američkih potrošača za zdravijim proizvodima.
Tvrtka se pridružuje rastućem trendu, a prodaja proizvoda biljnog podrijetla porasla je prošle godine 19% na 11 milijardi dolara, prema istraživačkoj tvrtki NIQ.
Ali postoji i rizik za Kraft: kupcima koji su probali alternative bez mliječnih proizvoda ponekad se ne sviđa okus te često proizvodima ne daju drugu priliku.
“Znatiželja je glavni čimbenik u isprobavanju biljne hrane i pića”, rekla je za CNN Sherry Frey, potpredsjednica Total Wellnessa u NIQ-u. “Oni koji su jednom ili dvaput probali alternative životinjskim proizvodima, ali nisu nastavili rekli su da je okus najveći razlog. To je bilo najviše za mliječne alternative.”
Veganski umak od sira napravljen je od proteina fava graha i kokosovog ulja u prahu, stvarajući umak koji ima “sličan okus, izgled i osjećaj kao makaroni sa sirom na bazi mliječnih proizvoda”, rekla je tvrtka za CNN.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.