U zagrebačkoj Zračnoj luci “Franjo Tuđman” već prvoga dana prometovanja dogodio se potpuno neočekivan nesporazum. Naime, u utorak oko 23 sata jedna se putnica požalila da je napadnuta te ustvrdila da je ozlijeđena.
Odmah je pozvana policija, a kako se žena žalila da je ozlijeđena, policija je pozvala i Hitnu pomoć iz Velike Gorice. Nakon dolaska vozila Hitne pred dolazni terminal vozač je, piše Jutarnji list, upozoren da može ostati samo 10 minuta i da će nakon toga morati platiti parkiranje. Naime, vozač je vozilo parkirao na nadvožnjaku ispred samog ulaza u zgradu na mjestu gdje besplatno parkiranje traje 10 minuta, a nakon toga se plaća.
Ekipa Hitne pomoći bila je zgrožena tom informacijom jer je potpuno neprihvatljivo da hitne službe plaćaju parkiranje. Dok se prometovalo sa starog terminala, nikada nije bilo prigovora predstavnika hitnih službi na ponašanje koncesionara aerodroma.
U Zračnoj luci “Franjo Tuđman” tvrde da se vjerojatno dogodio nesporazum. “Svi ulazi i izlazi u Zračnoj luci ‘Franjo Tuđman’ opremljeni su portafonom i videonadzorom te je uobičajena praksa da vozila hitnih službi prolaze bez upotrebe parkirnih kartica, tj. operateri koji su u zračnoj luci 24 sata na prijavu vozila podižu rampu”, navodi se u službenom odgovoru iz Zračne luke.
U odgovoru se tvrdi da se u konkretnom slučaju u utorak navečer “vozač vozila hitne službe, prema informacijama dežurnih operativnih službi nije javio ni po dolasku, niti po izlasku s vijadukta, ne znamo zašto”. U Zračnoj luci tvrde da je njihova suradnja s hitnim službama, poput policije, Hitne pomoći i vatrogasaca, besprijekorna te da su,“naravno, spremni nadoknaditi trošak parkirne karte”. Zračna luka ima pokrivenost zdravstvenom službom 24 sata i nikad u vezi s tim nije bilo problema.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.