Rasprodaje i sniženja oduvijek privlače kupce. Brojni su stoga pohrlili prošloga tjedna u jednu prodavaonicu odjeće, gdje su cijene doslovno bile prepolovljene.
Među kupcima u osječkoj trgovini bila je žena koja je kupila nekoliko komada donjega rublja, no nakon što je došla kući i usporedila ga s onim što ga je kupila prije, veličina tek kupljene robe nije odgovarala.
“Nisam ni jedan kupljeni predmet odjenula, jednostavno sam vidjela da sam kupila nekoliko manjih nego što mi je potrebno. Nisam ni skidala etiketu, nego sam, zajedno s računom, čak i u istoj vrećici u kojoj sam ga kupila, odnijela donje rublje u tu prodavaonicu i zamolila prodavačicu da ga zamijenim za veće. Međutim, bila je strogo protiv bilo kakvog povrata odjeće, za što smatram da nije u redu prema meni kao potrošaču”, ispričala je Za Glas Slavonije M. D., dodavši kako joj se već dogodilo da je nešto kupila i uz predočenje računa vratila odnosno dobila povrat novca.
Međutim, prodavačica je, kaže, bila isključiva i nije dopuštala zamjenu čak ni kad joj je predložena doplata.
Iako bi se mnogi potrošači možda složili s Osječankom, prodavačica je u ovom slučaju ipak bila u pravu. Naime, kako objašnjava Dunja Mak, pravnica Savjetovališta “Potrošački forum”, prodavač nije dužan ni zamijeniti robu ni vratiti novac, izuzev ako kupljeni proizvod, odnosno roba, nema kakav nedostatak.
“Bilo je slučajeva da mlade djevojke kupe neku odjeću u petak, budu u njoj tijekom vikenda i takvu je, uznojnu i s mirisom duhana, vrate u ponedjeljak te traže povrat novca. Zbog toga i sličnih situacija mnogi prodavači ne izlaze u susret kupcima”, objašnjava Mak.
Dodaje kako prodavači smatraju da je kupac dužan neposredno u prodavaonici pregledati robu i vidjeti odgovara li mu veličina. Zanimljivo je da, prema riječima Dunje Mak, zamjenu/povrat novca češće daju veće prodavaonice, a manje ne prakticiraju primiti robu natrag.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.