
Pojedini potrošači struje sa splitskog područja prije par mjeseci su dobili uplatnice s pogrešnim obračunima rata za potrošenu električnu energiju.
Mjesečni iznosi bili su povećani do čak 40 posto u odnosu na svote s računa za isto lanjsko obračunsko razdoblje, a iz tvrtke "HEP Elektra" su takve greške pripisali problemima uzrokovanim informatičkim razdvajanjima djelatnosti opskrbe i distribucije unutar sustava "Hrvatske elektroprivrede" (HEP), javlja Slobodna Dalmacija.
Kupci neće biti oštećeni
'Informatičkom provjerom utvrđeno je koji su kupci dobili pogrešno izračunate rate, a odmah nakon što je greška otkrivena, pokrenute su aktivnosti kako bi se ispravio program i na adrese naših potrošača poslale nove obračunske rate. Kupci neće biti oštećeni, nove su im uplatnice poslane, a neki su ih već primili. Ispričavamo se zbog greške koja je prouzročila nezadovoljstvo naših klijenata, te vjerujemo kako će od uvođenja nove informatičke podrške upravo oni imati najviše koristi jer će to u konačnici omogućiti unapređenje usluge prema krajnjim korisnicima', naveli su prije dva mjeseca iz te državne tvrtke.
Mjesečni iznosi bili su povećani do čak 40 posto u odnosu na svote s računa za isto lanjsko obračunsko razdoblje, a iz tvrtke "HEP Elektra" su takve greške pripisali problemima uzrokovanim informatičkim razdvajanjima djelatnosti opskrbe i distribucije unutar sustava "Hrvatske elektroprivrede" (HEP), javlja Slobodna Dalmacija.
Kupci neće biti oštećeni
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare