"Thompsonu paše i ako se zabrani ZDS, to je marketing"

Vijesti 31. svi 201820:22 > 21:52
N1

Estradni menadžer Zoran Škugor gostovao je u emisiji Pressing Petra Štefanića.

O pjesmi “Crazy” Franke Batelić na Eurosongu

“Kada sam prvi put čuo pjesmu shvatio sam da je pjesmu radio netko tko to nije radio nikad prije. Radio ju je Mihaljević ali cijeli problem nije bila pjesma i ta cijela afera, problem je glasanje naše dijaspore. Oni nisu na to namamljeni, da gledaju i da glasaju. Nemaju običaj gledati niti navijati, kada treba kupiti političke glasove onda se po njih trči. Treba ići na javni natječaj da se i stranci mogu prijaviti, ali mislim da bi trebali vratiti Doru.

Namještanja je bilo za vrijeme Jugovizije, bilo je toga. Obično je bilo razgovora o razmjeni glasova. To su bila lobiranja i dogovori, Tereza je jednu godinu zastupala Beograd, kada sam ja lobirao za Nove Fosile za nju je lobirao Ćiro Blažević. Puno se karijera stvorilo na Jugoviziji, sada to nema šanse.”

O početku bogate karijere

“1975. sam započeo karijeru, uzeo sam dio turneje Bijelog dugmeta na Jadranu. Vidio sam da tu ima para pa sam tako jedno vrijeme imao diskoteku u Šibeniku, kasnije sam išao i na druge gradove Jugoslavije. Bilo je puno zvijezda, Novi fosili, Neda Ukraden, Azra, Doris Dragović, pa Dino Dvornik, Gibonni… Onda 90-ih kreće cro dance. Bio je počeo rat, ali država je rekla da se mora živjeti, gdje će mladi izlaziti… Shvatio sam da će mnogi izvođači ostati bez novca, u dvoranama su bile izbjeglice, isto tako u hotelima. Ostali su jedino diskoklubovi, odlučio sam napraviti dance scenu u Hrvatskoj i desio se urnebes. Skoro svaki mjesec je izlazio novi hit, E.T., Sandi, Tony Cetinski, Nina Badić, Colonia… Imao sam i B ekipu koju sam slao na humanitarne koncerte. Imao sam kvalitetne suradnike, uveo sam plaću za pjevače, Tony Cetinski je imao veću od predsjednika. Država mi je dala prijedlog, ali sam ja davao novac. Kada je počeo rat došle su i domoljubne pjesme, “Čavoglave”, “Hrvatine”, televizija je to vrtila. 

Za pjesmu “Danke Deutchland” je HRT snimio spot, htio sam da bude “što gore to bolje”, sve svjetske televizije su pratile našu televiziju i rat pa su vidjele i spot. Pjesmu su vani popljuvali, no došlo je do čudne situacije. Nakon 48 sati od emitiranja zvao nas je njemački ambasador na ručak u Esplanadu i nahvalio pjesmu, rekao je da je nakon 1945. prvi put netko zahvalio Njemačkoj.”

O fenomenu Thompsona

“Čavoglave su napravile što su napravile. Dogodio se Poljud koji je bio nakrcan, ali SDP je tada pao na 13 posto, a HDZ je bio na 32 posto podrške, pitali su me kako vratiti rejting. Iskorišten je taj koncert, snimljen je, koncert je počeo s pokličem “Za dom spremni” i to je namjerno pušteno kako bi se digla lijeva populacija. U Splitu je bilo štandova s majicama i kapama s ustaškim znakovljem, policija nije reagirala jer je država stala iza toga. U Zagrebu je bilo isto, ali 15 dana nakon koncerta u ispitivanju javnog mnijenja HDZ i SDP su bili izjednačeni. Thompsonu paše i ako se zabrani poklič “Za dom spremni”, to je marketing, on ima problem kada mu Njemačka zabrani koncert jer neće biti novca. U Hrvatskoj je sve pozitivan marketing. Sada nema više hitova, nema više te napetosti i domoljublja. Njemu odgovara SDP na vlasti, ima kao k’o fol sukob.”

Cijeli razgovor pogledajte u videu.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter |Facebook | Instagram.