Predstavnici udruge Eko Kvarner u četvrtak su iz Rijeke poručili kako je pravo vrijeme da se postavi pitanje tko je pisao lex LNG, odnosno Zakon o terminalu za ukapljeni prirodni plin, kao i natječaj za jedinicu za prihvat, skladištenje i uplinjavanje za brod za planirani plutajući LNG terminal u Omišlju na Krku.
Vjeran Piršić iz Eko Kvarnera kazao je na konferenciji za novinare kako je taj natječaj, prema podacima do kojih je udruga došla, izvanredna i nevjerojatno povoljna prilika prilika za dobavljača broda.
Rekao je kako su udruzi anonimno dostavljene preslike četiriju stranica tog dokumenta, za koje u udruzi procjenjuju da po svemu pripadaju natječaju.
Upitnim smatra zašto brod, za koji je natječaj raspisan, može biti star i do 18 godina, a instalacije do dvanaest godina, kao i to je li natječaj pisan za poznatog dobavljača i poznati brod.
Piršić je upozorio kako će, prema uvjetima iz dobivenog dokumenta, strana tvrtka dobavljač broda moći prodati brod star 18 godina, za to dobiti 160 milijuna eura, vlasnički udjel u tvrtki LNG Hrvatska te koncesiju na lučko područje na 99 godina.
Uz to, dodao je, obveza održavanja broda tijekom deset godina stajat će još oko 90 milijuna eura.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter |Facebook | Instagram.