Zagrebački vatrogasci početak ljetne sezone najavili su video-infografikom o korištenju društvenih mreža u hitnim situacijama. Upute za korisnike društvenih mreža sadrže informacije i savjete o ponašanju za vrijeme nesreće, kao i korake koje mogu poduzeti već sada kako bi u budućnosti mogli što brže i ispravnije reagirati.
Sigurnost prije svega
Društvene mreže vatrogasci koriste prije svega za komunikaciju s građanima te za edukaciju korisnika o ponašanju u slučaju nesreće. Putem Facebooka često plasiraju upute za preživljavanje, upozorenja o najčešćim uzrocima nesreća ili savjete za prevenciju požara.
Zagrebački vatrogasci komunikacijom na društvenim mrežama često su ‘inspiracija’ vatrogasnim postrojbama diljem Hrvatske pa je tako njihova objava odmora vatrogasaca nasred makadamskog puta, nakon gašenja požara na Korčuli objavljena u gotovo svim medijima u zemlji, te su nakon nje uslijedile slične objave brojnih drugih vatrogasnih jedinica koje su marljivo i predano radile na gašenju katastrofalnih požara koji su lani harali Hrvatskom.
Pored svakodnevnih borbi s vatrom i brojnih intervencija u kojima spašavaju unesrećene građane, njihove ljubimce, imovinu i krajolik, vatrogasci pronalaze dovoljno vremena za dodatnu edukaciju i seminare te sudjelovanje u brojnim humanitarnim manifestacijama.
Nika Tilić