Svjetsko prvenstvo u Rusiji utjecalo je jako pozitivno na poslovanje trgovačkih lanaca i porast osobne potrošnje.
Od početka Svjetskog prvenstva prodaja piva, mesa, suhomesnatih proizvoda, grickalica i navijačkih rekvizita je eksplodirala, javlja Tportal.
U Sparu su postigli dvoznamenkast rast u segmentima grickalica, piva i mesa za roštilj te se hvale time kako su navijačke rekvizite gotovo rasprodali.
U Lidlu, drugom najvećem trgovačkom lancu, za Tportal kažu: “Općenito gledajući, u Lidlu Hrvatska Svjetsko prvenstvo je imalo pozitivan utjecaj na prodaju u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.”
Najveći rast u Konzumu bilježi kategorija pića i to s 25 posto više u odnosu na mjesec prije Svjetskog nogometnog prvenstva, u kategorija grickalica količinski je prodano 58 posto, dok je u kategoriji bijele tehnike prodano deset puta više televizora nego uobičajeno.
Zanimljivi su podaci i da je u mjesec dana prodano čak dva milijuna komada Zvijezdine majoneze, Deset milijuna PIK-ovih ćevapa i 2,2 milijuna kobasica.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.