Umjesto brojnih sati provedenih u prepunim čekaonicama bolesne djece, dvije pedijatrijske ordinacije uvele su sustav NEČEKAM koji omogućuje naručivanje pregleda SMS-om i u realnom vremenu šalje poruke kada su pacijenti na redu.
Najveći problem u pedijatrijskim ordinacijama jest dugo i često višesatno čekanje u prenatrpanim čekaonicama s drugom bolesnom djecom uz neizostavan dječji plač, buku i nervozu, roditelja i djece. Također, kako dio roditelja samo ostavi knjižice i ode u šetnju s djecom, roditelji u čekaonicama često ne znaju kada će njihovi mališani biti na redu za pregled, što dodatno otežava čekanje.
Umjesto dolaska s bolesnim djetetom u ordinaciju, ostavljanja knjižice i čekanja na red, Adlan Čehobašić, otac četvero djece, odlučio je napraviti sustav za naručivanje u kojem će roditelji samo poslati SMS i nakon toga će dobiti obavijest o tome koji su na redu i procijenjeno vrijeme čekanja, a sa svakim obrađenim pacijentom šalje se nova poruka, kako bi roditelji znali kada su na redu i kada bi trebali krenuti u ordinaciju. Naravno, kao uvijek, hitni slučajevi imaju prednost, a sustav vodi računa i o tome.
Od ideje do realizacije prošla je skoro godina dana, a sustav je zaživio početkom listopada u dvije pedijatrijske ordinacije u Zagrebu.
“Sustav je vrlo jednostavan i osoblju je potrebno nekoliko pacijenata kako bi se naučili koristiti s njim. Nakon toga je potreban jedan dan za navikavanje na klik mišem kada je pacijent obrađen. Nije to ništa komplicirano, ali sasvim je razumljivo i normalno da se to ponekad zaboravi, jer imaju automatizam posla koji ne uključuje taj klik. U periodu od dva do tri tjedna sustav će isprobati dovoljan broj roditelja i tada broj ljudi u čekaonici drastično pada”, rekao je Čehobašić za Zimo.hr.
Koji su koraci kada netko želi koristiti sustav?
Za korištenje sustava u ordinacijama (ili tvrtki) potrebno je ispuniti sljedeće:
- javiti se na email [email protected] s kraćim opisom što želi i ostaviti broj telefona na koji se možemo povratno javiti
- dogovaranje datuma testiranja sustava ili početka korištenja usluge
- mi šaljemo korisničko ime i lozinku za prijavu u naš sustav
- potpisivanje ugovora radi zadovoljavanja pravne forme
- postavljanje našeg plakata s informacijama u čekaonici tjedan dana prije početka rada sustava
- postavljanje naših letaka s detaljnim uputama kako koristiti sustav u čekaonici.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.