Ako vam zakasni autobus pa vi zakasnite na posao, barem u Zagrebu, prijevoznička tvrtka će vam rado ispisati ispričnicu za poslodavca.
Svakodnevno korištenje autobusa umori putnike. Posebno im smeta kašnjenje i nedolazak na vrijeme. Putnici se posebno žale na botinečku liniju jer je kratka. Trebala bi biti brza i točna, no često nije.
Nije samo linija prema Botincu u škripcu, postoje i druge linije za koje se putnici žale da su autobus čekali satima.
Kašnjenja su svjesni i u Sindikatu ZET-a. Kažu da je velik problem nepoštovanje žute trake od strane drugih vozača, posebno u najprometnijim satima.
Anto Jelić iz Sindikata vozača i prometnih radnika ZET komentirao je akcije sindikata koje su već poduzete. „To je sustavno kašnjenje i mi smo već inzistirali i na promjeni vremena, znači duljine vremena od točke a do točke b, što naravno iziskuje i povećanje broja autobusa. Ako piše putniku da autobus treba krenuti u 10:45, on treba krenuti u 10:45“, izjasnio se Jelić.
Ako autobus ili tramvaj ne dođu na vrijeme na stanicu, dok čekate možete poslati e-ispričnicu. Tamo upišete svoje ime i prezime, mail adresu i broj tramvajske ili autobusne linije koju čekate, a koja nije došla na vrijeme.
E-ispričnicu možete koristiti kod svog poslodavca, ako ste primjerice zakasnili na posao, kao dokaz da autobus ili tramvaj uistinu nije došao na vrijeme, piše Dnevnik.hr.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.