Fortenova Odbor direktora zasjeda danas i sutra, a ključan zadatak mu je refinanciranje roll-up-a, koji bi navodno trebao biti riješen do početka srpnja uz trošak do 8,5%.
Skupština Fortenova grupe potvrdila je predloženi odbor direktora koji će upravljati koncernom koji mijenja nekadašnji Agrokor.
U ponedjeljak su i formalno, vjerovnici postali vlasnicima Fortenove, a najveći udio od 39,2% ima Sberbank. Odbor direktora tijelo je koje će donositi strateške odluke, a u njemu su Daniel Boehi, Miodrag Borojević, Paul Foley, Kelly Griffith, Maksim Poletajev, Jullian Michael Simmons i Sergej Volk te jedan predstavnik radnika. Zasjedat će u utorak i srijedu i tada će izabrati predsjednika i potpredsjednika tijela, a te će funkcije, tvrde izvori bliski kompaniji, obnašati Poletajev i Borojević.
Ključni zadatak za odbor je riješiti refinanciranje roll-upa, a kako se može čuti od izvora bliskih novom vodstvu ta bi se transakcija mogla realizirati do početka srpnja. Pregovori s potencijalnim kreditorima su u tijeku, a očekuje se da bi se troškovi refinanciranja mogli kretati oko osam do 8,5% što uključuje i kamatu i sve naknade. To je daleko povoljnije od postojećeg roll-up kredita kojem se od ponedjeljka samo kamata popela na 11,5 posto, a svaki mjesec raste po 0,5 postotna poena.
Dio vlasnika smatra da je taj aranžman kojim se Agrokor zadužio za više od milijardu eura bio prevelik te da se moglo održati likvidnost kompanije i s manjim iznosom pa vlasnici namjeravaju imenovati tim od tri stručnjaka koji će detaljno ispitati taj aranžman.
U dva dana zasjedanja dogovorit će se prvi koraci u daljnjem radu kompanije. Novi će se vlasnici i menadžeri posebno koncentrirati na poslovanje Konzuma i Tiska te na prodaju imovine koja nije ključna za poslovanje osnovnih djelatnosti, a procijenjena je na oko 150 milijuna eura, ali neće se prodavati ispod cijene već isključivo ako se za nju dobije dobra ponuda.
Novi menadžment bi trebao definirati strategiju razvoja Konzuma tijekom travnja pa će odlučiti i o formatima trgovina, ali i drugim detaljima u cilju rasta profitne marže na dvostruko veću razinu. Maloprodajna mreža u regiji također je u fokusu rada novog menadžmenta, a naročitu će se pozornost staviti na vraćanje tržišnih pozicija u Srbiji, piše Poslovni.hr.