U Hrvatskom saboru zaboravili su, kako piše Večernji list, da je istekao leasing na skupocjene automobile za potrebe dužnosnika pa su posegnuli za "rent-a-car" uslugama i za takav najam u dva mjeseca potrošili su 100 tisuća kuna iz državne blagajne.
Na parkiralištu na Markovu trgu ovih dana novinari su uočili nove Opel Insignije u kojima se odnedavno, umjesto u starim Audijima, voze potpredsjednici Sabora. S obzirom da nije objavljen natječaj za nabavu novih automobila, novinari su upitali otkuda luksuzni automobili kojim se posljednja dva mjeseca voze dužnosnici.
Iz Sabora su, javlja Večernji, odgovorili da je rentanje, odnosno unajmljivanje vozila bilo nužno jer su u Saboru i Vladi jer je istekao operativni leasing kojim su prije pet godina nabavili Audije A6 pa su tih 20 vozila morali vratiti leasing kuću, a u međuvremnu su na državni trošak renatali nova vozila.
“Kako bi se izbjegla situacija da nemamo nijedno vozilo na raspolaganju, kratkoročno su unajmljena vozila za potrebe prijevoza dužnosnika, službenika i protokolarnog ceremonijala, naveli su u odgovoru za Večernji.
Unajmljeni automobili u kojima se sada dužnosnici voze marke su Opel Insignia te Mercedes.
Ukupan mjesečni trošak najma vozila je 21.000 kuna + PDV za Sabor te dodatnih 28.000 + PDV za UZOP, dakle nešto više od 100.000 kuna za dva mjeseca.
Oglasio se i Sabor:
“Večernji list je 8. travnja 2019., na str. 2, u tiskanom izdanju, te u internetskom izdanju, objavio članak novinarke Ive Boban Valečić, koja u samome naslovu članka, kao i u pojedinim navodima iznosi neistinite tvrdnje kojima pokušava potkrijepiti tezu o propustu Hrvatskoga sabora vezanu uz nabavku i unajmljivanje vozila za službene potrebe.
Među ostalim, u sljedećim navodima novinarke Boban Valečić stoji: ….„Kako pritom nije objavljen natječaj za nabavu novih vozila, saborske službe pitali smo o čemu se radi, a odgovoreno nam je da natječaj i nije bio potreban jer su vozila na kratki rok unajmljena od rent-a car tvrtki“ te „Nije postojala potreba za provođenje postupka javne nabave- pojašnjavaju iz Sabora“, čime se insinuira da su podaci koje je iznijela dobiveni izravno od saborskih službi, što je potpuno neistinito s obzirom da Hrvatski sabor, kao niti jedna saborska služba nisu nadležni za nabavku i održavanje službenih vozila, već je isto u nadležnosti Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske i to temeljem članka 21. Uredbe o Uredu za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske NN 43/2012″.