Pavić: Informativna kampanja nije protureferendumska nego informativna

Vijesti 02. svi 201914:33 > 14:53
N1

Ministar rada Marko Pavić na konferenciji za novinare pohvalio se svime što je njegovo ministarstvo napravilo po pitanju zapošljavanja i mirovinske reforme. Kaže da TV spot koji se emitira na televizijama nije dio protureferendumske nego informativne kampanje.

“Imamo i dalje konsenzus da želimo strukturne reforme, htjeli smo ih i mirovinska je takva cjelovita i strukturna reforma. Dobili smo podršku i od Europske komisije i rejting agencija.

Osigurali smo veće mirovine i stabilnost javnih financija. Kada govorimo o informativnoj kampanji htio bih se svakako osvrnuti da je ona kontinuirana. Prati mirovinsku reformu i obavještava građane o reformi, ona nije protureferendumska nego informativna kojom građane obavještavamo da će im rasti mirovine, obavještavamo ih da mogu imati punu mirovinu i raditi, informiramo građane da smo im povisili mirovine 7,54 posto”, pohvalio se ministar rada Marko Pavić.

Kada je riječ o odlasku u mirovinu sa 67 godina ponovio je da će u toj dobi u mirovinu samo oni koji nemaju 41 godinu staža. Naveo je i  da sa 67 godina u sigurno neće ići u mirovinu ljudi koji su već s 19 ušli na tržište rada, ali ni studenti koji kreću raditi s 25 godina. Dodaje i da to nije od sutra već da će se sa 67 godina ići od 2033. godine.

Žao mu je što su sindikati i oporba “iskoristili Praznik rada i manipulirali građanima”. Ponovio je kako je SDP 2013. godine uveo rad do 67 godine. “Žao mi je vidjeti da gospodin Bernardić potpisuje referendum i koristi referendumsku kampanju za europske izbore. Isto tako Most, čini se da im je cilj samo fotelja u Bruxellesu, vidimo i Živi zid potpisuje.”, primijetio je ministar Pavić.

VEZANE VIJESTI

Na pitanje novinara zašto se u posljednjem TV spotu spominju sindikati još je jednom ponovio da to nije protureferendumska nego informativna kampanja.

“Nastala je kreativno u Ministarstvu rada, nismo koristili vanjske agencije, izradu spota platili smo 18.000 kuna plus PDV, troškove informativnme kampanje ćemo javno obznaniti po završetku kampanje. I za prošlu kampanju smo tako napravili.”, kaže ministar.

O izračunu od 45 milijardi kuna dodatnog troška koji se pojavljuje u spotu kaže da je izračunat od strane stručnog tima. “Zvuči puno, ali je realna brojka. Pitanje izračuna mirovina je pitanje velikih brojki jer imamo puno umirovljenika”, rekao je. 

Najavio je i povećanje minimalne mirovine za tri posto od 1. srpnja. Pohvalio se i da je broj radnih mjesta u odnosu na prošlu godinu porastao za 38.287 dok je stopa zaposlenosti mladih u kategoriji 15-29 narasla za 2,6 posto.

Kaže i kako im je cilj do kraja mandata ostvariti stopu zaposlenosti od 68 posto. S obzirom da su sada na 65 posto vjeruje da će uspjeti. Pohvalio se i pohvalom Europske komisije da smo već u 2018. ostvarili ciljeve stope zaposlenosti koje nam je Komisija dala da ispunimo do 2020.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter |Facebook | Instagram.