NEM (New Europe Market) je najvažniji četverodnevni događaj u regiji Srednje i Istočne Europe, gdje se profesionalci TV industrije okupljaju kako bi upoznali najnovije poslovne trendove i podijelili svoje najdragocjenije formule za uspjeh.
NEM se održava u Dubrovniku od 10. do 13. lipnja, a namijenjen je FTA i Pay-TV kanalima, kabelskim i satelitskim operaterima, IPTV-u, produkcijskim, distribucijskim i tehnološkim tvrtkama, medijima i marketinškim agencijama te drugim stručnjacima koji su povezani s TV industrijom.
Direktorica NEM-a Sanja Božić-Ljubičić kazala je u Novom danu kako je upornost dovela do rezultata koje NEM danas ostvaruje.
“Hrvatska produkcija nije dorasla ničemu, ona je gotovo nepostojeća”, kaže Božić-Ljubičić, ali ipak navodi i svijetle primjere – serije “Novine” i “Uspjeh”.
U novog šefa HAVC-a polaže velike nove i dodaje kako Hrvatska može glumiti bilo koje mjesto na svijetu, ali da je ključni uvjet za to da ima svoju postprodukciju.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.