Direktor HTZ-a Kristjan Staničić bio je gost našeg Dnevnika. Kaže da se ne treba brinuti za sezonu neovisno o srpanjskom minusu.
“Nemamo razloga biti zabrinuti, činjenica jest da danas u Hrvatskoj odmara 1,1 milijun gostiju. Srpanj je iza nas i koji je 1,5 posto ispod prošlogodišnjih brojki, ali smo u prvih sedam mjeseci zabilježili 3,5 posto više dolazaka i oko jedan posto više noćenja”, ustvrdio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
I od posezone očekuje dobre rezultate. “Godina traje 12 mjeseci i moramo sagledavati niz ostalih pokazatelja i onda na kraju godine dati analizu i ocjenu. Po prvim podacima i financijski rezultati su bolji u odnosu na prošlu godinu.”
Ističe da je Hrvatska turistička zajednica dosta radila na promociji i promidžbi na emitivnim tržištima. “Nama je najvažnije da imamo stabilnu poziciju na tržištima poput Njemačke, Italije, Slovenije gdje bilježimo porast dolazaka, treba istaknuti i kvalitetu i u smislu usluge i ponude.”
Staničić je istaknuo da HTZ promotivne aktivnosti provode u 23 zemlje, a krajem kolovoza krenut će u kampanju za posezonu.
Pozdravlja odluku Vlade o smanjenju PDV-a na posluživanje hrane i pića, a dodaje i da ima i drugih rasterećenja zbog čega vjeruje da će to povećati konkurentnost hrvatskog turizma.
Misli da Hrvatska nije podbacila jer su se tržišta poput Turske, Tunisa i Egipta oporavila. “Na nama je da radimo na kvaliteti, sadržaju i onome što su naše komparativne prednosti i poboljšamo svoje turističke usluge pa će onda doći i rezultati.”
Za konkurenciju kaže da su i ranijie znali da se oni vraćaju na tržište i u budućnosti će trebati još više sredstava ulagati u promidžbu kako bi zadržali poziciju na tržištu.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter| Facebook | Instagram.