Zagrepčani ogorčeni: Dug platiti odmah, a preplaćeni iznos vratit će ako tražite

Vijesti 17. sij 202012:13 > 12:21
Hrvoje Jelavic/PIXSELL/Ilustracija

Građani su upitima zasuli Zagrebački holding.

“Oprostite, ali čuo sam da moram ovamo doći ako trebam riješiti ove čudne račune za komunalnu naknadu pa, ako mi možete reći, koji gumb da stisnem da dobijem broj?” – tako su jučer zabrinuti Zagrepčani, i to u valovima, prilazili djelatnici na šalteru za informacija u Holdingovoj središnjici.

Došli su, kazali su, jer su poslušali uputu koju im je putem Večernjeg lista dao pročelnik Ureda za prostorno uređenje Dinko Bilić.

Bezbroj poziva

A ona je bila da donesu račune koji su dobili u kasliću, a kojim se od njih traži da ponovno plate komunalnu naknadu za posljednjih osam mjeseci, ovaj put uvećanu za otprilike deset kuna. Neće, obećao im je tada Bilić, platiti puni iznos, nego samo razliku, dok će oni koji imaju preplatu moći dobiti povrat novca ili ga prebaciti na račun za sljedeći mjeseci.

I dok su neki bez problema obavili ovu, za mnoge nepotrebnu, dužnost i u Holdingu platili samo potrebnu razliku, drugi su se s djelatnicima na šalteru morali porječkati, piše Večernji list.

“Otišao sam u GSKG u Savsku i tražio izlistaj kartica, gdje se uspostavilo da imam višak. Mislio sam da ću stvar riješiti u pet minuta, ali na kraju sam se morao 15 minuta s njima svađati jer su mi uporno tvrdili da te račune moram platiti. A što se tiče viška, koji sam uplatio, rekli su nam da ne mogu podignuti bez originalnog odreska računa”, iskustvo je bilo jednog od čitatelja, koji je na kraju uspio nagovoriti djelatnike na šalteru da račune ne mora platiti, a svoj povrat novca je dobio tek kada je donio ispis s internetskog bankarstva kojim dokazuje da je svoje prethodne račune uredno platio.

Ne znajući što točno na kraju učiniti, zbunjeni građani “okupirali” su korisničke linije GSKG-a, a na njihovu mail adresu stigao je i velik broj upita. No, kako nam poručuju iz ove ustanove, razloga za zabrinutost nema. Sve što treba učiniti, ponovili su, jest doći u Holdingovu središnjicu ili u GSKG i provjeriti imaju li razliku ili preplatu.

“Sve one koji tijekom proteklog razdoblja nisu na vrijeme podmirivali svoje obveze za komunalnu naknadu ili im je, prema novom obračunu, iskazana razlika za uplatu, upućuje se koje iznose trebaju platiti. Isto tako, obveznike kod kojih je evidentirana preplata informira se da mogu podnijeti zahtjev za povrat sredstava ili za preknjiženje na dospjele ili buduće obveze”, poručuju iz GSKG-a.

Radimo Holdingov posao

Sve se ovo, kažu ogorčeni Zagrepčani, moglo izbjeći da su dobili račune na iznos koji zaista trebaju platiti, umjesto punog ceha.

“Tako bi se izbjegao nepotrebno hodočašće do Vukovarske ili Savske i stalna zvanja telefonima. I ljudi su još k tome nepotrebno zbunjeni. Nije problem u novcu, već u sposobnosti ljudi da rade svoj posao kako treba. A očito je da ga ne rade”, svoje je mišljenje podijelio Antonio Pejić iz Sesveta.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.